ختم میلیون‌ها صلوات برای تعجیل در فرج امام عصر(عج)/ ختم دعاهای فرج و عهد به مناسبت نیمه شعبان


ختم میلیون‌ها صلوات برای تعجیل در فرج امام عصر(عج)/ ختم دعاهای فرج و عهد به مناسبت نیمه شعبان

حجت‌الاسلام شجاع از اجرای طرح ختم میلیون‌ها صلوات همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) خبر داد و گفت: ختم دعای امام زمان(عج) در عصر غیبت، دعای فرج و دعای عهد در این ایام انجام می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت، حجت‌الاسلام «مهدی شجاع» با اشاره به اجرای طرح میلیون‌ها صلوات برای تعجیل در فرج امام عصر(عج) گفت: همزمان با ایام میلاد با سر سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ‌بن الحسن(عج) ختم میلیون‌ها صلوات هدیه به پیشگاه آن حضرت و به منظور دعا برای تعجیل در فرج ایشان انجام می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این طرح به همت واحد طرح تلاوت نور اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و با فعالیت رابطین این واحد در شهر مقدس مشهد و دیگر شهرهای کشور از طریق طرح قرآنی «یا ضامن آهو»(رابطین حرم مطهر رضوی و از طریق فضای مجازی) انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام شجاع با اشاره به برگزاری ختم سوره‌های مومنون، حدید، کهف، قمر، قدر، فرقان و همچنین ختم دعای امام زمان(عج) در عصر غیبت، دعای فرج و دعای عهد در ایام ولادت امام عصر(عج) اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و پیام‌رسان‌های ایتا به آدرس 8_azamenahoo@ و سروش به آدرس yazamenahoo_88@ و مراجعه به مجموعه «یاضامن آهو» (رابطین حرم مطهر رضوی) ثبت نام و برای انجام این ختومات اعلام آمادگی کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی