درخواست بازیگر پیشکسوت از مردم در روزهای قرنطینه ای!


درخواست بازیگر پیشکسوت از مردم در روزهای قرنطینه ای!

اکرم محمدی در توصیه ای به مردم گفت: در این شرایطی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پیش آمده هیچکس نمی تواند برای آینده خود برنامه ریزی کند و مشخص نیست سرانجام چه خواهد شد؛ بنابراین از مردم می خواهم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه زودتر به سلامت از این بحران گذر کنیم.

اکرم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در توصیه ای به مردم گفت: من هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ندارم که با مردم به صورت مستقیم صحبت کنم، بنابراین از همین‌جا از آنها می خواهم خواهش کنم در خانه بمانند تا ان‌شاءالله به زودی از این بحران گذر کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه سال 99 با بیماری و بسیار بد شروع شد، تنها چیزی که باعث می‌شود به سلامت از آن عبور کنیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه کردن خود است.

بازیگر سریال «ستایش» تصریح کرد: از صمیم قلبم برای مردم آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم. امیدوارم پایان این سال خوش باشد و همه در کنار خانواده های خود به سلامت زندگی کنند.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های خود در سال گذشته بیان داشت: سال گذشته سال بسیار بدی بود و طبیعتا وقتی اتفاق ناگواری در جامعه رخ می دهد همه افراد درگیر شده و شغل ما هم مستثنی از این موضوع نیست. از نظر شخصی منف سالی که گذشت از لحاظ حرفه‌ای سال خوبی نبود و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

او درباره برنامه‌های آینده خود گفت: فعلا هیچ برنامه خاصی ندارم و تمام فکرم گذر از این بحران است اما اگر نقش خوبی باشد که تمام ویژگی های یک کار خوب را داشته باشد قطعا قبول می کنم.

اکرم محمدی ادامه داد: سریال «ستایش» از کارهایی بود که تمام اِلِمان‌های یک کار خوب را داشت که باعث شد پس از سال ها دوباره برگردم و کار کنم. به نظر من اثر خوب، کاری است که فیلمنامه قوی داشته باشد و مردم با آن ارتباط برقرار کرده و حس کنند نزدیک به زندگی شان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج