امام جمعه بیرجند دومین سالگرد شهید مدافع حرم را تلفنی گرامی داشت


امام جمعه بیرجند دومین سالگرد شهید مدافع حرم را تلفنی گرامی داشت

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، دومین سالگرد شهادت شهید «مرتضی بصیری‌ پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی را در تماس تلفنی با خانواده معظم این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز ۲۰ فروردین به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی بصیری پور، اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، در گفت و گوی تلفنی با پدر بزرگوار این شهید اظهار داشت: بنده دعاگوی شما هستم و خداوند شما و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را حفظ کند که مایه افتخار هستید.

وی افزود: در ایام سالگرد شهادت شهید عزیز مرتضی بصیری پور وظیفه داشتیم که از نزدیک شما را ببینیم اما جریان ویروس کرونا را مراعات کرده و مزاحم شما نمی‌شویم.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: هم عرض تسلیت و هم عرض تبریک داریم و هم در آستانه میلاد مقدس حضرت ولیعصر (عج) هستیم و امیدواریم که با ظهور آن حضرت این دردها و رنج های بشر به پایان برسد.

وی گفت: خواستیم عرض ارادت کنیم لذا عرض سلام و تسلیت و بزرگداشت و تبریک ما را به خانواده و فامیل محترم ابلاغ بفرمایید.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: ما دعاگوی شما هستیم و خداوند شما را حفظ کند و بر درجات آن شهید گرامی بیفزاید.

پدر شهید مدافع حرم هم بیان کرد: خداوند شما را حفظ کند، بنده نیز به نوبه خودم نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) را خدمت حضرتعالی تبریک عرض می‌کنم و ان شاءالله به زودی این بیماری (ویروس کرونا) هرچه سریع‌تر از کشور جمع شود.

وی افزود: سلام ما را خدمت مقام معظم رهبری برسانید و از طرف خانواده‌های شهدا این روز عزیز را به شما تبریک عرض می‌کنم ان شاء الله خداوند متعال شما را حفظ کند و از اینکه به یاد ما بودید تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهید ستوان یکم پاسدار «مرتضی بصیری پور» نخستین شهید مدافع حرم از خراسان جنوبی است که ۲۰ فروردین ۹۷ در حمله تروریست‌ها در سوریه به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)