امنیت جامعه مرهون همت سربازان گمنام امام زمان (عج) است


امنیت جامعه مرهون همت سربازان گمنام امام زمان (عج) است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت و آرامش جامعه، مرهون همت امنیت‌ آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان در این پیام تبریک نوشت: در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی، سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج)، به نام «سربازان گمنام» امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: مجاهدانی که بدون ادعا و در سکوت و خفا، توطئه‌های فراوانی را طی چهل سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی کرده‌ و دسیسه‌های براندازانه دشمنان را ناکام گذاشته‌اند. خادمانی که سینه‌ی ستبرشان، مزین به مدال پرافتخار گمنامی یوسف زهرا (س) است و امنیت و آرامش جامعه، مرهون همتِ امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به ویژه سربازان گمنام امام زمان (علیه السلام) در وزارت اطلاعات است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، بسترساز امنیت برای رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.

وی بیان کرد: اینجانب ولادت باسعادت حضرت صاحب الزمان (عج) و هفته «سربازان گمنام» آن امام همام را به مردم شریف و مومن استان خراسان جنوبی و عزیزان هوشیار و امنیت آفرینِ اداره کل اطلاعات استان، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین گردیده، با افزایش مولفه‌های امنیت اقتصادی به ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و تولید، زمینه رفاه و توسعه همه جانبه کشور و استان خراسان جنوبی فراهم گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند