فراری استالونه، کانسپتی جذاب و خیالی


فراری استالونه، کانسپتی جذاب و خیالی

کانسپتی از فراری که نه توسط فراری و حتی نه توسط پینین فارینا طراحی و ساخته نشده است! استالونه، کانسپتی مجازی از هایپرکار آینده مارانللو را به تصویر می‌کشد که توسط مورای شارپ طراحی شده است. طراحی این خودرو، با توجه به المان‌های اساسی فراری صورت گرفته و با فرم سینوسی خود، عضلانی و در … The post فراری استالونه، کانسپتی جذاب و خیالی appeared first...

کانسپتی از فراری که نه توسط فراری و حتی نه توسط پینین فارینا طراحی و ساخته نشده است! استالونه، کانسپتی مجازی از هایپرکار آینده مارانللو را به تصویر می‌کشد که توسط مورای شارپ طراحی شده است.

فراری استالونه، کانسپتی جذاب و خیالی

طراحی این خودرو، با توجه به المان‌های اساسی فراری صورت گرفته و با فرم سینوسی خود، عضلانی و در عین حال لاغر به نظر می‌رسد. فراری استالونه فرمی خشن و آئرودینامیک دارد. شکاف‌های متعددی در بدنه و کاپوت به زیبایی تمام قرار گرفته‌اند. سقف با فرم شیشه‌ای خود، حالتی سیال پیدا کرده و باله‌های متعددی نیز به چشم می‌خورند. قطعات مشکی رنگ فیبر کربنی، خبر از یک هایپرکار توانمند می‌دهند و اگزوزهای خارج شده از پشت سقف نیز آواز خاص فراری را فریاد خواهند زد.

فراری استالونه، کانسپتی جذاب و خیالی

فرم چراغ‌ها در عین آشنا بودن، مدرن و دقیق طراحی شده‌اند. ظاهراً چراغ‌های جلو از تکنولوژی لیزری بهره می‌برند. آینه‌های جانبی هم جای خود را به دوربین با تکنولوژی واقعیت افزوده داده‌اند.

فراری استالونه، کانسپتی جذاب و خیالی

هرچند طراحی کابین تنها به یک تصویر مبهم محدود است اما فرم کلی این بخش چندان تغییر نکرده و البته یک آینه دیجیتالی خودنمایی می‌کند.

طراح خودرو، یک شاسی مونوکوک فیبر کربنی و یک موتور 12 سیلندر توربو مجهز به سیستم بازیابی انرژی جنبشی را پیشنهاد کرده است که می‌تواند انرژی حاصل از ترمزگیری را ذخیره نماید.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این افراد از خدمت سربازی معاف شدند