بازرس کل جدید استان سمنان معارفه شد/ وعده قطع دست‌های ناپاک


بازرس کل جدید استان سمنان معارفه شد/ وعده قطع دست‌های ناپاک

حجت الاسلام رشیدزاده در آیینی با حضور حجت الاسلام عرب انصاری، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل کشور به عنوان بازرس کل جدید استان سمنان معارفه شد.

حجت الاسلام رشید زاده در این آیین با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی بازرس کل پیشین این استان اظهار کرد: گزارشات و آمار بسیار مطلوبی ارائه شد لذا باید این جایگاه همچنان حفظ شود.

وی ادامه داد: همانطور که تاکنون روند بسیار خوبی در استان سمنان جاری و ساری بوده است، با همراهی و همدلی مردم و دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران دلسوز، این رویه مطلوب ادامه می‌یابد.

بازرس کل جدید استان سمنان ضمن تبریک نیمه شعبان گفت: برای ظهور منجی نیاز است تا گفتمان بشر و جامعه تغییر پیدا کرده و عدالت محور رفتار کنیم و به دنبال عدالت باشیم.

حجت الاسلام رشید زاده ادامه داد:باید تلاش کنیم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفتمان عدالت را در جامعه نهادینه کرده و جامعه را به این سمت حرکت دهیم، ما نیز وظیفه داریم با عملکرد و مشی صحیح و اجرای درست قوانین این گفتمان را در جامعه پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در تمامی امور و لحظات ناظر بر اعمال ما خواهد بود افزود: قاطعیت، جدیت و نظارت بیشتر سه نکته و مولفه اصلی ما در مجموعه بازرسی کل استان سمنان خواهد بود.

بازرس کل جدید استان سمنان اظهار کرد: سیاست کاریِ بازرسی کل استان ، پیشگیری است ، اما اگر خدای ناکرده در امری با دست ناپاکی روبرو شویم، با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دست های ناپاک را قطع خواهیم کرد گفت: با تلاش و جدیت، نباید اجازه دهیم که فساد در جامعه فراگیر شود.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری این دستگاه نظارتی خاطرنشان کرد: مقابله و مبارزه با بیماری کرونا و جهش تولید دو هدف اصلی ما در سال ۹۹ است که به صورت ویژه به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا