دلایل برتری باغ تالار نسبت به تالار عروسی


دلایل برتری باغ تالار نسبت به تالار عروسی

به طور کلی باغ تالارهای تهران و برخی از باغ های عروسی در شهرهای مختلف نسبت به تالارهای سر پوشیده از مزایا و خصوصیات بیشتری بهرمند هستند که می توانبه طبیعی بودن محیط و همچنین وسعت بیشتر باغ تالارها اشاره کرد .

به گزارش افکارنیوز،

معمولا در فصل های بهار و تابستان برای برگزاری مراسم عروسی باغ تالار بیشتر از تالارها مورد استقبال قرار می گیرند. برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار سلیقه بسیاری از عروس و داماد ها به شمار می رود زیرا دوست دارند در مهم ترین شب زندگی خود یک مراسم بسیار منحصر به فرد برگزار کنند تا در یاد و خاطره تمامی مهمانان باقی به ماند.

به طور کلی باغ تالارهای تهران و برخی از باغ های عروسی در شهرهای مختلف نسبت به تالارهای سر پوشیده از مزایا و خصوصیات بیشتری بهرمند هستند که می توانبه طبیعی بودن محیط و همچنین وسعت بیشتر باغ تالارها اشاره کرد . اما تمام خصوصیات باغ تالارها به همین دو مورد ختم نمی شود و ما سعی داریم تا در این مقاله مزایای باغ تالار نسبتبه تالارهای سرپوشیده را عنوان کنیم تا شما در انتخاب خود بتوانید به راحتی عمل کنید.

دلایل برتری باغ تالار نسبت به تالار عروسی

دلایل برتری باغ تالار نسبت به تالار عروسی

دسترسی به باغ تالارها مناسب تر است : دیگر نگران تاخیر مهمانان خود نباشید. باتوجه به این که معمولا باغ تالارها در اطراف شهر وجود دارد این مسئله باعث شده تا مهمانان بدون دردسر و بدون ترافیک و شلوغی داخل شهری به مراسم برسند. (همچنین ببینید : باغ تالارهای چیتگر ذکر این نکته نیز لازم است که توجه داشته باشید که مسیری که مهمانان برای ورود به باغ عروسی در هنگام شب طی می کنند را بررسی کنید و قبل ثب قرارداد خود با مجموعه یک شب نیز به آنجا سر بزنید. البته با وجود لوکیشن که می توانید از قبل پیش بینی ارسال آن را بکنید این مشکل کمتر شده است. معمولا ظرفیت باغ تالارها از تالارهای سرپوشیده بیشتر است : معمولا با توجه به این که باغ تالارها فضای روباز دارند معمولا از وسعت و ظرفیت بیشتری نسبت به سالن های عروسی برخوردار هستند. پذیرایی در باغ تالارها راحت تر صورت می گیرد : با توجه به وسعت بیشتر باغ تالارها پذیرایی در این مکان ها راحت تر از تالارهای سرپوشیده می باشد. از نظر ظاهر و نظافت باغ تالارها مناسب تر هستند : زمانی که در باغ تالار عروسی مراسم خود را برگزار می کنید دیگر نگران کثیف بودن سرامیک های کف تالار و یا آلودگی دیوار های تالار نیستید و می توانید به راحتی در باغ تالار مراسم خود را برگزار کنید. مراسم آتش بازی در باغ تالارها بسیار آسان تر – بی خطر تر و جذاب تر است : با توجه به روباز بودن باغ تالارها مراسم آتش بازی بسیار راحت تر برگزار شده و برای آتش بازی محدودیت های کمتری دارید. تشریفات عروسی ازدواج آسان تر از باغ برگزار می شود و دست برگزار کننده بازتر است. وجود گل و گیاهان طبیعی در باغ تالارها باعث جذاب تر شدن مراسم می شود : در باغ تالارها وجود درختان و گل های طبیعی به جذابیت های مراسم افزوده می کند. وجود تعداد زیادی لوکیشن جهت عکاسی فیلم و عکس عروس داماد را زیباتر می کند. همچنین مهمانان شما می تواند عکس های یادگاری زیبایی در مراسم عروسی شما از خود ثبت نمایند.

دلایل برتری باغ تالار نسبت به تالار عروسی

در صورت اجرای موسیقی زنده , باغ تالارها بسیار مناسب تر از تالارهای سرپوشیده می باشند : در باغ تالارها به دلیل این که فضای روباز وجود دارد صدای موسیقی در فضا نمی پیچد و باعث زیبا تر شدن اجرا می شود. رفاه بیشتر مهمانان بویژه سالماندان : در باغ تالارها صداها باعث اذیت مهمانان نمی شود ولی در سالن های سرپوشیده به علت پیچیدگی صدا باعث اذیت مهمانان می شود. افرادی که ممکن است صدای زیاد آنها را اذیت کند می توانند به قسمت دیگری از باغ مراجعه نمایند و در آنجا پذیرایی شوند. عدم وجود محدودیت زمانی و یا محدودیت های کمتر در باغ تالارها : در تالارهای عروسی عموما می بایست مراسم عروسی را در یک ساعت بخصوص که توسط امکان مشخص و اجبار گردیده به پایان برسانید در باغ تالارها دیگر نگران محدودیت زمانی نیستید و می توانید تا زمان دلخواه مراسم را ادامه دهید و با محدودیت های زمانی کمتری نسبت به تالارها برخوردارید. معمولا دکوراسیون و طراحی باغ تالارها جذاب تر است : از دیگر مزایای باغ تالار نسبت به تالارها می توان به دکوراسیون جذاب تر باغ تالارها اشاره کرد . عدم محدودیت و وسعت فضا باعث می شود امکان طراحی های خاص و منحصر به فردی در این مجموعه ها ایجاد کرد. نور پردازی در باغ تالارها بهتر صورت می گیرد : با توجه به روباز بودن باغ تالارها نور پردازی بسیار شیک تر و آسان تر صورت می گیرد. تنوع زیادی را در این باغ می توان داشت و این امر زیبایی مراسم عروسی شما را بیشتر می کند. اکثریت باغ تالارهای دارای پارکینگ اختصاصی می باشند : باغ تالارها معمولا به دلیل این که در خارج و یا اطراف شهر ها وجود دارند هر کدام از آن ها دارای یک پارکینگ اختصاصی یا فضایی مناسب جهت پارک ماشین های مهمانان هستند و دیگر نگران جای پارک خودرو نیستید. تنوع لوکیشن در باغ تالار : وجود آبنما در باغ تالارها باعث جذاب تر شدن مراسم می شود در صورتی که امکان وجود آبنما در سالن های سرپوشیده نیست : در بعضی از باغ تالارها وجود آبنما باعث جذاب تر شدن مراسم می شود در صورتی که در سالن های تالارها امکان وجود آبنما نیست.

دلایل برتری باغ تالار نسبت به تالار عروسی

برخی از این باغ ها امکان برگزاری مراسم ترحیم را نیز دارند که با امکانات خاص و دیزاین متناسب با مراسم میزبان مجالس شما می شوند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که از آنجا که باغ های عروسی نسبت به تالارهای پذیرایی هزینه های جانبی بیشتری را دارند و با توجه امکان برگزاری تشریات عروسی بیشتر دارند و این خدمات جزئ منوهای آنها هست نسبت به قیمت تالارهای پذیرایی بودجه و هزینه بیشتری را میخواهد تا بتوانید یک مراسم عروسی را برگزار کنید.

در هر حال یک مراسم عروسی زیبا باید تفاوت هایی داشته باشند و صرفا یک مجلس پذیرایی نیست و این زیبایی ها در یک باغ تالار لوکس و مجلل می تواند تکمیل شود.

تمامی مواردی که ذکر شد از مزایای باغ تالارها نسبت به تالارها می باشند که باعث زیبا تر شدن مراسم عروسی می شود به همین دلیل در فصل های بهار و تابستان استقبال بسیار بیشتری از باغ تالارها نسبت به تالارهای سرپوشیده می شود .

امیدواریم تا با انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی خود یک شب رویایی و بسیار خاطره انگیز برای خود و مهمانان به ارمغان بیاورید.

منبع : www.TalarKadeh.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی