مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد محور جمع آوری کمک های خیرین برای کرونا


مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد محور جمع آوری کمک های خیرین برای کرونا

یاسوج – ایرنا- رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت که بر اساس تصمیم و اقدام مشترک در ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا و همچنین ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و ساماندهی بهتر کمک های مردمی و خیرین این مجمع به عنوان محور جمع آوری کمک ها اعم از نقدی و یا اهدای اقلام و تجهیزات و ملزومات پزشکی و درمانی در استان شده است.

کیان دهراب پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از طرف معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی به استانداری ها ابلاغ شده که محوریت امور کمک رسانی مردمی و خیرین در مبارزه با ویروس کرونا در هر استان با مجمع خیرین سلامت آن استان است.

وی تصریح کرد: نماینده مجمع خیرین سلامت در استان به عنوان عضوی از ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله در برابر این ویروس منحوس در هر استان این موضوع را هدایت و محوریت می کند.

دهراب پور یادآور شد: در این مدت کمک های فراوانی اعم از نقدی و یا اهدای تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستان ها و مراکز و کادر درمانی در سطح استان انجام شده اما برخی ناهماهنگی ، پراکندگی و عدم تجمیع این کمک ها نیز ایراداتی را در نحوه توزیع ناموزون این کمک ها ایجاد کرده است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اینک بر اساس این تصمیم و اقدام مشترک در ستاد استانی مدیریت کرونا و ابلاغ معاون اجتماعی وزیر کشور محوریت جمع آوری کمک های مردمی و خیرین برای ایجاد هماهگی ها و ساماندهی بهتر امور ،مجمع خیرین سلامت شده است.

دهراب پور از همه مردم نوع دوست، خیرین و سایر نهادهای نیکوکاری و بخش خصوصی درخواست کرد که کمک های خود را برای ساماندهی، و جلوگیری از پراکندگی و همچنین ایجاد تعادل و نظم بخشی بهتر در اختیار این مجمع قرار دهند تا بر اساس نیاز هر بیمارستان و مرکز درمانی این کمک ها توزیع شوند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد همواره آماده پاسخگویی به خیرین و افراد نیکوکار از اقصی نقاط کشور و این استان است، گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به تنها حساب و شماره کارت مورد تایید و متمرکز این مجمع به شماره ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ پرداخت کنند.

دهراب پور تصریح کرد: همچنین این مجمع به آدرس یاسوج - خیابان ورزش جنب شرکت گاز استان - کوچه مولوی اول، ساختمان مجمع خیرین سلامت استان آماده جمع آوری کمک ها، ملزومات و تجهیزات درمانی و سایر اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و بیمارستان های معین مبارزه با کرونا است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته