4800 وسیله نقلیه در محورهای کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد


4800 وسیله نقلیه در محورهای کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد

گچساران- ایرنا- رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای محدودیت های ترافیکی تاکنون چهارهزار و 800 وسیله نقلیه در محورهای استان برگشت داده شده است.

سرهنگ بهنام ویسی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت خودروهای و وسایل نقلیه پلاک غیربومی در مبادی های ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۲۰ دستگاه خودرو با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند و ۱۲ خودرو نیز به پارکینگ نیروی انتظامی هدایت شده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:رانندگان خودروهایی که در مقابل پلیس برای اجرای محدودیت های ترافیکی مقاومت کردند اعمال قانون شده اند.

وی ابراز داشت: خودروهای غیربومی با توجه به مدارک شناسایی خودرو و کارت های ملی شناسایی می شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح محدودیت عبور و مرور خودروهای غیربومی در محورهای ارتباطی استان تا بیست و سوم فروردین ادامه دارد و احتمال تمدید این طرح پس از تاریخ مذکور نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد:سختگیری و محدودیت های اجرا شده با هدف مقابله با اپیدمی ویروس کرونا انجام می شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمده است.

تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد سه هزار و ۸۷۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند.

۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و سه هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان»واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه، کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

باتوجه به سرایت ویروس کرونا با عطسه،سرفه، دست دادن و روبوسی متخصصان بر خودداری از سفرهای درون شهری و برون و ماندن در خانه تاکید می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس