سپاه همدان 5000 بطری محلول ضدعفونی به مراکز درمانی استان اهدا کرد


سپاه همدان 5000 بطری محلول ضدعفونی به مراکز درمانی استان اهدا کرد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مجموعه سپاه انصارالحسین(ع) استان بیش از 5000 بطری محلول ضدعفونی کننده به دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان برای استفاده در مراکز درمانی استان اهدا کرد.

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهدای بیش از ۵۰۰۰ بطری محلول ضدعفونی کننده به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان همدان از طرف سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) استان بیان کرد: مجموعه سپاه بیش از ۵۰۰۰ بطری محلول ضدعفونی کننده به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرد.

وی ادامه داد: در هفته‌های آینده ماسک ۹۵ و ۹۹ نیز در تعداد قابل توجهی به این مرکز اهدا خواهد شد البته ماسک‌هایی که جزء تولیدات بسیج همدان است، هم در اختیار مجموعه علوم پزشکی استان برای توزیع قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: ماسک‌های تولید شده توسط بسیج تعداد زیادی را شامل می‌شود به طوریکه تنها در یک بخش کارخانه ۵۰۰ هزار ماسک انبار(دپو) شده داریم که با هماهنگی مسئولان استانی در صورتی که نیاز استان به ماسک‌ها تأمین شده باشد، این تولیدات به استان‌هایی که به آن نیازمند هستند، ارسال خواهند شد.

فرجی ادامه داد: این تولیدات هم توسط مراکز بسیج و کارخانه‌هایی که خط تولید خود را تغییر داده‌اند، آماده خواهند شد؛ به عنوان مثال کارخانه کیف و کفش جوان با تغییر خط تولید خود حدود ۴۰۰ هزار ماسک دپو و آماده دارند و برای توزیع آن منتظر صدور مجوز هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!