قزوین باید سهم بیشتری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد


قزوین باید سهم بیشتری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد

قزوین - ایرنا = منتخب مردم قزوین،آبیک و البرز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین با توجه به موقعیت و امکانات خود باید سهم بیشتری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

فاطمه محمدبیگی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با وجود تحریم ها و تنگناهای موجود، خیلی از کشورهای همسایه به کالاهای تولید میهن اسلامی از جمله قزوین نیازمند هستند و با برنامه ریزی و هوشمندی لازم می توان زمینه رشد صادرات تولیدات داخلی را فراهم آورد.
وی اظهار داشت: با دعوت از رایزن های بازرگانی و بازاریابی مناسب و توجه به ارتقای کیفیت کالاها می توانیم زمینه رشد صادرات کالاهای تولیدی استان را فراهم کنیم.

منتخب مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید باید توجه ویژه ای به حل مسایل و مشکلات تولیدکنندگان داشته باشیم.

وی، بیکاری بخشی از جوانان را از معضلات مهم کشور دانست و اظهار داشت: این معضل با تحقق شعار سال که با رشد سرمایه گذاری رقم می خورد قابل رفع است.

محمدبیگی با بیان اینکه اگر در سال های اخیر به جای بگو مگوهای سیاسی به گفت و گوهای اقتصادی می پرداختیم نتایج بهتری برای کشور حاصل می شد،اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از موقعیت مناسب و استراتژیک قزوین در حوزه تولید به ویژه بخش صنعت نهایت استفاده را برده و سهم بالایی در کمک به توسعه اقتصادی کشور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در سال جهش تولید زمینه رشد صادرات محصولات تولیدی قزوین به خارج از کشور را فراهم کنیم.

محمدبیگی بر تقویت شهرک های صنعتی قزوین برای اشتغالزایی جوانان تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید به شکل علمی و با استفاده از دانش روز پیش برویم.

در این نشست، حمیدرضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین نیز به تشریح برنامه های این دستگاه در سال جهش تولید پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد