هالند: سولسشر به خاطر چیزهایی که به من یاد داد، شایسته احترام زیادی است؛ او به من یاد داد تا آرامش خودم را حفظ کنم


هالند: سولسشر به خاطر چیزهایی که به من یاد داد، شایسته احترام زیادی است؛ او به من یاد داد تا آرامش خودم را حفظ کنم

مهاجم نروژی زنبور‌ها به تمجید از سرمربی سابق خود می پردازد.

طرفداری- ارلینگ هالند، مهاجم 19 ساله باشگاه دروتموند که در گذشته در باشگاه مولده نروژ و زیر نظر اوله گونار سولسشر کار می کرد، توانایی‌های امروز خود را به خاطر تلاش‌های سولسشر می داند.

به گزارش گل، هالند در اولین بازی خود برای مولده، در 21 دقیقه ابتدایی بازی 4 گل به ثمر می رساند و این مسابقه را نقطه عطف دوران حرفه‌ای خودش می داند. اما هالند دلیل درخشش خود در این بازی را توضیح می دهد:

به یاد دارم که به عنوان یک مهاجم جوان، بسیار ناامید کننده بود که همه چیز در تمرینات بر علیه شما باشد. من در مقابل دروازه و با دروازه‌بان تنها بودم، اوله از جناحین برای من ارسال می کرد و من همه فرصت‌ها را از دست می دادم. به خاطر دارم که پس از آن اوله به من گفت: " فکر می کنم تو باید این بازی را شروع کنی، پس آماده باش."

سولسشر یکسری تمرینات اختصاصی را با هالند انجام می داده و همه چیز را درباره گلزنی و تمام کردن کار به او آموخته است. هالند در این رابطه می گوید:

من و سولسشر یکسری تمرینات را برای تمام کردن کار در مقابل دروازه انجام می دادیم. فقط بر روی تمام کردن کار با استفاده از ارسال از جناحین کار نمی کردیم، به خاطر دارم که اوله برخی از قوانین ساده را به من یاد می داد. اولین قانون، تمام کردن کار به صورت تک ضرب (اولین لمس توپ) بود. به نظرم من در مورد انجام این کار کمی فکر کردم و این چیز جدیدی بود که او به من گفت. من انجام این کار را تمرین کردم اما بدون گلزنی. با این حال، حداقل بعد از اینکه آن جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتم، این نکته را در ذهنم داشتم. او به من چیز‌های زیادی آموخته تا آرامش خودم را حفظ کنم و همچنین به من یاد داده در شرایطی که توپ در حال رسیدن به من است، چگونه از انگشتان پای خودم برای کنترل توپ استفاده کنم. با رعایت این موارد، شما شانس گلزنی را خواهید داشت. او به خاطر چیزهایی که به من یاد داد، شایسته احترام زیادی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟