محمد پروین به کرونا مبتلا شد / فرزین نتیجه تست محمد مثبت نبود


پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. محمد پروین که در دهه هشتاد به عنوان هافبک برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کرد به علت ابتلاء به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. محمد که تنها پسر علی پروین است پس از مدتی بازی برای تیم فوتبال پرسپولیس، پیکان و گهر درود خیلی...

محمد پروین به کرونا مبتلا شد / فرزین نتیجه تست محمد مثبت نبود
محمد پروین به کرونا مبتلا شد / فرزین نتیجه تست محمد مثبت نبود

پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

محمد پروین که در دهه هشتاد به عنوان هافبک برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کرد به علت ابتلاء به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

محمد که تنها پسر علی پروین است پس از مدتی بازی برای تیم فوتبال پرسپولیس، پیکان و گهر درود خیلی زود به دوره فوتبال خود خاتمه داد.

در عین حال آرش فرزین داماد علی پروین در این باره گفت: محمد آنفلوآنزای فصلی سختی گرفته و پزشک متخصص گفت محمد به منزل برود و استراحت مطلق داشته باشد و اصول بهداشتی را رعایت کنید اما پدرش علی آقای پروین اصرار کرد محمد در بیمارستان بستری و در اتفاق ویژه تحت نظر باشد.

فرزین گفت: نتیجه تست کرونا و سی تی اسکن محمد مثبت نبود اما چون کرونا تا مدتی در بدن هست و ممکن هست نشان داده نشود علی آقا تاکید داشت محمد تحت نظر پزشکان باشد تا همه چیز کنترل شود. او آنفلوآنزای سختی هم گرفته و لازم بود در این برهه حساس تحت نظر باشد.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام