بازیکن پیشین پرسپولیس: گفتند حضورت غیرقانونی است و برکنارم کردند


در حالی که فدراسیون اعلام کرده ابراهیم شکوری 28 اسفندماه استعفا داده است اما او دیشب اعلام کرد که استعفا نداده و برکنار شده است. نوشته بازیکن پیشین پرسپولیس: گفتند حضورت غیرقانونی است و برکنارم کردند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس: گفتند حضورت غیرقانونی است و برکنارم کردند

ابراهیم شکوری : استعفا ندادم و برکنار شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۳
بازیکن پیشین پرسپولیس: گفتند حضورت غیرقانونی است و برکنارم کردند

در حالی که فدراسیون اعلام کرده ابراهیم شکوری ۲۸ اسفندماه استعفا داده است اما او دیشب اعلام کرد که استعفا نداده و برکنار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری بازیکن سابق سایپا و پرسپولیس خیلی اتفاقی پا به عرصه مدیریت فوتبال گذاشت اما بعد از ورود او و چند چهره تحصیلکرده که مستقیم از مستطیل سبز به میزهای تصمیم گیری و اجرایی فدراسیون می رسیدند به نظر می رسید که شاید قرار است در ساختار مدیریت فدراسیون پوست اندازی شده و فوتبالی ها جای مدیران غیرفوتبالی را بگیرد. با این وجود اما شکوری که مدتی در پست سرپرست دبیرکلی و یکی از مهمترین پست های اجرایی فدراسیون فعالیت می کرد سرانجام جای خود را به مهدی محمدنبی داد. درباره این جابه جایی گفته شد که او استعفا داده در حالی که شکوری دیشب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که برکنار شده است. او درباره نحوه ورودش به فدراسیون فوتبال گفت:

سعید دقیقی عضو شورای شهر قزوین است و فدراسیون که تصمیم گرفته بود از جوانان تحصیلکرده فوتبالی استفاده کند از ایشان خواست که همکاری کند. ایشان به خاطر اینکه در قزوین بود و نمی توانست دایم در تهران باشد من را معرفی کرد. من تا آنزمان هیچ شناختی از آقای تاج و ساکت نداشتم و بعد از جلسه با آقای ساکت ایشان ۴-۵ پست را به من پیشنهاد دادند و من وقت گرفتم که فکر کنم. اصلا نمی دانستم وظیفه دبیرکلی چیست ، کلی در این رابطه تحقیث کردم و فهمیدم که دبیرکل یکی از مهمترین عناصر فدراسیون است. به همین خاطر به آقای ساکت گفتم که معاون دبیرکلی را از بین گزینه ها انتخاب می کنم و کارم را شروع کردم.

ابراهیم شکوری اما در شروع کارش در فدراسیون فوتبال خوش شانس بود چرا که با اعمال قانون بازنشسته ها به سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون رسید و به قول خودش روی صندلی نشست که یک پایه نداشت. در مدت زمان حضور یکساله او در فدراسیون فوتبال اتفاقات زیادی هم رخ داد، آمدن و رفتن ویلموتس، استخدام اسکوچیچ، کرونا و ورود بانوان به ورزشگاه و چند اتفاق دیگر که فشار زیادی را روی سیستم اجرایی فدراسیون می‌آورد. او اما درباره اینکه می گویند ۲۸ اسفندماه استعفا داده است گفت:

من استعفا ندادم بلکه برکنارم کردند. روز ششم فروردین بود که اقای بهاروند به فدراسیون آمدند، من از روز چهارم سرکارم حاضر بودم، آقای بهاروند من را صدا کردند و گفتند می خواهیم تغییر ایجاد کنیم. من هم آنقدر این موضوع را در این مدت شنیده بودم جدی نگرفتم و به ایشان گفتم تا وقتی باشم کارم را انجام میدهم.

او افزود:

انشالله اساسنامه فدراسیون فوتبال هرچه زودتر اصلاح می شود. یکی از ایراداتی که به من می گرفتند این بود که باید ده سال سابقه مدیریت کلان داشته باشم اما یک فوتبالیست که در ۳۵ سالگی بازی را کنار می گذارد اگر بخواهد ده سال مدیریت کلان داشته باشد و قبل از آن هم تجربه ای کسب کند در ۵۰ سالگی به این پست می رسد که بحث بازنشسته ها وجود دارد . پس عملا هیچ فوتبالیستی نمی تواند وارد این عرصه شود.”

ابراهیم شکوری همچنین گفت:

” به من گفتند که هیات رئیسه به آقای بهاروند گفتند که حضور شکوری در این پست غیرقانونی است. اینکه چه اتفاقی افتاد را نمی دانم. من عشقم فوتبال است و با پولی بسیار کمتر از قرارداد یک دستیار سوم در تیم های لیگ برتری کار کردم. من ، سعید دقیقی، نیما نکیسا، فراز فاطمی و …نشان دادیم که فوتبالیست ها می توانند در مدیریت اجرایی فوتبال ایران نقش ایفا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403