سال 99 دوره طلایی اشتغال در اردستان خواهد بود


سال 99 دوره طلایی اشتغال در اردستان خواهد بود

فرماندار اردستان گفت: با توجه به اتفاقات خوبی که در سال گذشته در بخش اشتغال انجام شده سال 99 دوره طلایی اشتغال در شهرستان اردستان خواهد بود.

حمیدرضا تاملی امروز (سه شنبه-۱۹ فروردین) در جلسه شورای اداری مدیران شهرستان اردستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با استناد به گزارش های دریافتی سال گذشته در شهرستان اردستان شاهد کاهش ۲۳ درصدی آمار طلاق بودیم. به دنبال اجرای طرح سند ملی طلاق و فعالیت هایی که ادارات انجام دادند جز چند شهرستان برتر استان اصفهان در کاهش میزان طلاق بودیم.

وی با اشاره به اقداماتی که در بخش عمرانی و ورزشی انجام شده است، افزود: با همراهی نماینده مردم اردستان چند طرح اشتغال زایی در شهرستان انجام خواهد شد که برآورد می شود امسال ۵۰۰ فرصت شغلی در سطح منطقه ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با تشکر از اقدامات شبکه بهداشت و درمان، ناحیه بسیج، نیروی انتظامی و هلال احمر که در کنترل و بهبود وضعیت کرونا در شهرستان همکاری لازم را داشتند، گفت: در این میان کمک های خیران و مردم توانسته بسیاری از مشکلات و کمبودها را جبران کند.

تاملی با تأکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان اردستان مقتدرانه در میدان مقابله با کرونا حاضر شدند، افزود: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی هستیم. مردم و خیران با همدلی کادر بهداشت و درمان شهرستان را همراهی می‌کنند و با این روحیه همدلی به‌ طورقطع کرونا را شکست می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در وضعیت بحرانی کرونا رسانه ها توانستند جو روانی را به خوبی مدیریت کنند، گفت: البته برخی رسانه های غیررسمی با شینطنت، قصد برهم زدن فضای آرام و همکاری دستگاه ها را داشتند، ولی خوشبختانه اکثر اصحاب رسانه هوشمندانه همراه بودند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه از مردم شهرستان اردستان درخواست داریم همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، گفت: پیگیر هستیم تا بتوانیم بسته های معیشتی را بین نیازمندان که آسیب دیدند توزیع کنیم. همچنین پیگیر حمایت و تسهیلات ستاد ملی برای افراد آسیب پذیر هستیم.

تاملی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سالِ جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با توجه به اتفاقات خوبی که در سال گذشته در بخش اشتغال انجام شده سال ۹۹ دوره طلایی اشتغال در شهرستان اردستان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با ارزیابی که از عملکرد دستگاه‌ها از حوزه اجتماعی دریافت شده مهمترین دستگاه‌هایی که باید در سال جدید تلاش مضاعفی در جهت جلب رضایتمندی مردم داشته باشند، شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا، اداره امور آب، اداره آب، برق، گاز و تلفن، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره راهداری در بخش راه های روستایی، اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن هستند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به آثار منفی که ویروس کرونا در سطح جامعه ایجاد کرده از دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری ها انتظار می رود که در طول سال برنامه هایی برای بازگشت یک فضای نشاط و امید به جامعه و شهروندان ترتیب دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان