فوت یک عضو کادر درمانی در مازندران


آریا سیگارودی کاردان فداکار بهداشت شهرستان ساری که از آغاز شیوع کرونا در مازندران سرگرم خدمت‌رسانی به افراد مبتلا به این بیماری بود سرانجام پس از ابتلا به آن جان باخت. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه...

آریا سیگارودی کاردان فداکار بهداشت شهرستان ساری که از آغاز شیوع کرونا در مازندران سرگرم خدمت‌رسانی به افراد مبتلا به این بیماری بود سرانجام پس از ابتلا به آن جان باخت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، آریا سیگارودی که از ۱۱ فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکل حاد تنفسی ناشی از ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های استان بستری بود، روز گذشته به جمع شهدای سلامت استان پیوست.

سیگارودی ششمین نفر از کادر درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که هنگام خدمت رسانی به بیماران کرونایی به این بیماری دچار شد و به شهادت رسید.

حسن مکرمی رستمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران نخستین شهید سلامت استان بود که ۲۲ اسفند ماه به جمع شهدای سلامت کشور پیوست.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد هم تاکنون دستکم هفت تن از کادر درمانیش را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده است.

بیماری کرونا در مازندران نخستین بار با شناسایی ۲ فرد مبتلا که سفری به قم داشتند از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل رسانه ای شد. روند شیوع این بیماری در اواخر اسفند ماه سال گذشته به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین هم کاهشی شد که همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در ۲۴ منتهی به روز سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان وابسته به این دانشگاه در استان بستری شدند و در همین مدت نیز ۱۴۱ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

هم اکنون ۷۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه