روسیه از نقشه جدید ترامپ پرده برداشت


روسیه از نقشه جدید ترامپ پرده برداشت

آژانس فضایی روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا از طریق صدور فرمانی اجرایی زمینه تصرف دیگر سیاره‌ها را فراهم سازد.

به گزارش افکارنیوز،

آژانس فضایی روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا از طریق صدور فرمانی اجرایی زمینه تصرف دیگر سیاره‌ها را فراهم سازد.

اخبار بین الملل- آژانس فضایی روسیه اعلام کرد دونالد ترامپ به خود اجازه تصرف دیگر سیاره‌ها را می‌دهد. سازمان فضایی فدرال روسیه رئیس جمهور آمریکا را متهم کرد که با استناد به یک فرمان اجرایی به دنبال تصرف دیگر نقاط جهان است. بنا به اعلام آژانس فضایی روسیه قوانین جدیدی که دولت آمریکا به دنبال تدوین آنهاست به چشم انداز همکاری‌ها در سطح بین المللی صدمه خواهد زد.

این نهاد روسی اعلام کرد آمریکا به دنبال مذاکره در مورد بیانیه‌های مشترک و توافق‌های دو جانبه و چند جانبه با کشور‌های خارجی برای انجام عملیات ایمن و پایدار برای بازیابی عمومی و خصوصی و استفاده از منابع فضایی است. همچنین سازمان فضایی روسیه با اشاره به فرمان جدید رئیس جمهور آمریکا یادآور شد تلاش برای بهره برداری از فضا و برنامه ریزی‌های ستیزه جویانه برای تصرف دیگر سیاره‌ها در تعارض با همکاری ثمربخش کشور‌ها با همدیگر است.

سازمان فضایی فدرال روسیه افزود دستور جدید ترامپ با این مفهوم که فضا متعلق به همه بشریت است، در تناقض است.

روابط میان آمریکا و روسیه به پایین‌ترین سطح پس از جنگ سرد رسیده با این حال دو کشور برغم اختلافات گسترده به همکاری‌های خود در زمینه فضایی ادامه می‌دهند.

پیشتر سخنگوی کرملین اعلام کرد هر تلاشی برای خصوصی ساختن فضا به هر شکلی غیر قابل قبول است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا