سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد


سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد

سنندج - ایرنا - سرپرست جدید شهرداری بانه در جلسه روز سه‌شنبه شورای و با هفت رای موافق اعضای شورا انتخاب و سروه قادرخانزاده برای پذیرش این مسوولیت معرفی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات اداری عصر امروز در جلسه‌ای با حضور همه اعضای شورا، سروه قادرخانزاده با کسب اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

بختیار مولایی با بیان اینکه ۲ گزینه به عنوان سرپرست شهرداری مطرح بودند، افزود: با پایان دوره ماموریت وریا وثوقی شهردار پیشین و با توجه به آغاز فصل عمرانی و ضرورت انجام اقداماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام امور مدیریت شهری برای شهرداری سرپرست تعیین کردیم.

وی اظهار داشت: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب گزینه مورد تایید تمام اعضا و پرسنل شهرداری است که بتواند رضایت مجموعه مدیریت شهری و عموم شهروندان را جلب کند.

مولایی اضافه کرد: با توجه به سابقه و عملکرد سروه قادر خانزاده در شهرداری، این تصمیم اتخاذ شد و همه باید کمک کنیم در انجام امور موفق عمل کند.

حکم وریا شهردار بانه در راستای اجرای حکم ماده ۱۳ رسیدگی به تخلفات اداری از جمله نقض قوانین و مقررات، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی و کم کاری و سهل انگاری در انجام وظایف به مدت سه ماه آماده به خدمت (تعلیق) شد.

سروه قادرخانزاده پیش از این معاونت اداری و مالی شهرداری بانه بود.

نخستین شهردار بانه در سال ۱۳۳۹ انتخاب شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر