خواهران بسیجی افزون بر 200 هزار ماسک در خوزستان تولید کردند


خواهران بسیجی افزون بر 200 هزار ماسک در خوزستان تولید کردند

دزفول- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به فعال شدن بیش از 40 کارگاه تولید ماسک در این استان گفت: این کارگاه‌ها به همت خواهران بسیجی تاکنون بیش از 200 هزار ماسک تولید کرده‌اند.

سردار حسن شاهوارپور سه شنبه شب بعد از نشست ستاد مدیریت کرونا دزفول در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: کارهای خوبی برای مبارزه با کرونا در حوزه درمان و پیشگیری در سطح شهرستان دزفول انجام شده است و کادر پزشکی، پرستاران، مجموعه دستگاه‌های دولتی، بسیج، سپاه و نیروهای مسلح با همکاری ویژه مردم با تمام توان پای کار بوده‌اند.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیج از روزهای نخست پای کار آمدند، گفت: پیشگیری یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش شیوع ویروس کرونا است و باعث می‌شود افراد کمتری به بیمارستان مراجعه و پزشکان را درگیر کنند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: بسیجیان شبانه اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی می‌کنند به طوری که در یک شب بیش از یکهزار و ۴۰۰ گروه در استان خوزستان عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر را انجام دادند.
وی با اشاره به تهیه و اهدای بسته‌های بهداشتی با همکاری خیران افزود: بسیجیان در حوزه فاصله گذاری اجتماعی به صورت شبانه روزی در کنترل ورودی شهرها با نیروهای انتظامی همکاری دارند.
سردار شاهوارپور ادامه داد: مردم دزفول در دوران جنگ، ناملایمات زیادی تحمل کردند ولی توانستند دشمن را با همدلی شکست دهند.
وی از مردم خواست برای بازگشت به زندگی عادی به توصیه‌های مسوولان توجه کنند و به تبلیغات سوء رسانه‌های معاند گوش ندهند تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر لزوم همکاری مردم برای نزولی شدن آمار کرونا افزود: بیش از ۹۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان خوزستان پیش بینی شده که تاکنون از آنها استفاده نشده است.

وی ادامه داد: افرادی که وضعیت بدحالی ندارند و یا پس از درمان می‌توانند از نقاهتگاه‌ها استفاده کنند.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا ظهر امروز سه شنبه تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید