نماینده شیروان سه ماه حقوقش را به آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص داد


نماینده شیروان سه ماه حقوقش را به آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص داد

بجنورد- ایرنا- رییس کمیسیون اجتماعی و نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی، سه ماه از حقوق خود را برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از بحران کرونا، در اختیار مجمع خیرین سلامت این شهرستان قرار داد.

دکتر عبدالرضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این مطلب، اظهار داشت: علاوه بر آن رقمی معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از کمک از خیران تهرانی جمع آوری کرده بودم که این مبلغ را نیز به حساب مجمع خیرین سلامت شیروان واریز کردم.
وی با ابراز همدردی با خانواده های آسیب دیده از بحران کرونا، از کادر بهداشت و درمان و همه مسوولانی که با تلاش شبانه روزی خود باعث شده اند، شهرستان شیروان علیرغم جمعیت بالای ۱۵۰ هزار نفری و قرارگیری در مسیر اصلی جاده آسیایی، کمترین میزان ابتلا و فوت را داشته باشد، قدردانی کرد.

عزیزی افزود: سال ۱۳۹۹ را در حالی آغاز کردیم که شیوع بیماری کرونا همه امور کشور، استان و شهرستان را تحت تاثیر قرار داد اما آنچه که جای خوشوقتی دارد تقویت حس همدلی و همراهی است که بین شهروندان در جای جای کشور و نیز شهرستان شیروان برای غلبه بر این بحران ایجاد شده است.
نماینده شیروان با اشاره به ارتباط دایمی خود با مدیران شهرستان و خیران برای آگاهی از مشکلات و نارسایی های منطقه، گفت: کوشیده ام در حد توان از تلاش برای تأمین امکانات و اقلام بهداشتی و نیز تجهیزات محافظتی برای پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهرستان، کوتاهی نکنم.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !