مبتلایان کرونا و خانواده آنها در ملارد خدمات ویژه دریافت می کنند


مبتلایان کرونا و خانواده آنها در ملارد خدمات ویژه دریافت می کنند

تهران- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: مبتلایان به ویروس کرونا و خانواده آنها در این شهرستان خدمات روانشناختی و بسته های حمایتی دریافت می کنند.

سجاد برنجی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آماری که شبکه بهداشت و درمان به صورت روزانه اعلام می‌کند؛ اطلاعات مبتلایان به کرونا در وهله اول باید در اختیار مشاور بانوان فرمانداری قرار بگیرد و تماس‌های اولیه با این خانواده‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: مداخلات روانشناختی برای کاهش اضطراب و استرس ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ برای افراد و خانواده‌ آنها انجام می‌شود.

برنجی تصریح کرد: در صورتی که مبتلایان به ویروس کرونا نیاز به روانکاوی، روان درمانی و یا هرگونه مداخله‌ای داشته باشند این خدمات از طریق اداره بهزیستی به صورت تلفنی به آنها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: اگر خانواده‌های این بیماران از توانمندی و بضاعت مالی برخوردار نباشند قطعا بسته‌های حمایتی به این افراد تعلق می گیرد.

سخنگوی وزارت بهداشت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ماه جاری براساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزارو ٨٩ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

دکتر کیانوش جهانپور گفت: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٦٢ هزارو ٥٨٩ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تاکنون سه هزارو ٨٧٢ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند

دکتر جهانپور تاکید کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ٢٧ هزارو ٣٩ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی گفت: سه هزارو ٩٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر جهانپور افزود: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر