مبتلایان کرونا و خانواده آنها در ملارد خدمات ویژه دریافت می کنند


مبتلایان کرونا و خانواده آنها در ملارد خدمات ویژه دریافت می کنند

تهران- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: مبتلایان به ویروس کرونا و خانواده آنها در این شهرستان خدمات روانشناختی و بسته های حمایتی دریافت می کنند.

سجاد برنجی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آماری که شبکه بهداشت و درمان به صورت روزانه اعلام می‌کند؛ اطلاعات مبتلایان به کرونا در وهله اول باید در اختیار مشاور بانوان فرمانداری قرار بگیرد و تماس‌های اولیه با این خانواده‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: مداخلات روانشناختی برای کاهش اضطراب و استرس ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ برای افراد و خانواده‌ آنها انجام می‌شود.

برنجی تصریح کرد: در صورتی که مبتلایان به ویروس کرونا نیاز به روانکاوی، روان درمانی و یا هرگونه مداخله‌ای داشته باشند این خدمات از طریق اداره بهزیستی به صورت تلفنی به آنها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: اگر خانواده‌های این بیماران از توانمندی و بضاعت مالی برخوردار نباشند قطعا بسته‌های حمایتی به این افراد تعلق می گیرد.

سخنگوی وزارت بهداشت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ماه جاری براساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزارو ٨٩ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

دکتر کیانوش جهانپور گفت: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٦٢ هزارو ٥٨٩ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تاکنون سه هزارو ٨٧٢ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند

دکتر جهانپور تاکید کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ٢٧ هزارو ٣٩ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی گفت: سه هزارو ٩٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر جهانپور افزود: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت شاهین و قرقی در چیست؟