کمک 850 میلیون دلاری «شرکت اسلامی بین المللی» به کشورهای اسلامی برای مقابله با کرونا


کمک 850 میلیون دلاری «شرکت اسلامی بین المللی» به کشورهای اسلامی برای مقابله با کرونا

«شرکت اسلامی بین المللی تامین مالی تجاری» به سرعت در حال انجام اقدامات برای کاهش خطراتی است که ویروس کرونا برای اقتصاد کشورهای عضو «سازمان همکاری اسلامی » ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « zawya»، «شرکت اسلامی بین المللی تامین مالی تجاری» به سرعت در حال انجام اقدامات برای کاهش خطراتی است که ویروس کرونا برای اقتصاد کشورهای عضو «سازمان همکاری اسلامی » (OIC) ایجاد کرده است.

این شرکت مبلغی به میزان 850 میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی قرار داده است.

این در حالی است که همه جوامع و اقتصادها تحت تأثیر ماهیت بی سابقه و غیرقابل پیش بینی ویروس همه گیر «کوید 19» قرار دارند.

این تاثیرها شامل تغییر عمده در مسیرهای تجارت جهانی ، تغییر در میزان مصرف و استفاده از بسته های محرک اقتصادی در مقیاسی است که قبلا تجربه نشده بود.

شرکت اسلامی بین المللی تامین مالی تجاری در بیانیه ای اعلام کرد: ما با ارزیابی اینکه ویروس کرونا چه تاثیری بر اقتصاد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی می گذارد تلاش کردیم مبلغی را برای کاهش این تاثیرات منفی در اختیار کشورهای اسلامی قرار دهیم.

این شرکت همچنین به درخواست های مختلف از سوی کشورهای عضو برای ارائه کمک های فنی مرتبط با بحران کرونا از جمله افزایش ظرفیت پرسنل پزشکی و آزمایشگاه ها پاسخ داده است.

شرکت اسلامی بین المللی تامین مالی تجاری همچنین در تهیه تجهیزات پزشکی و داروها از طریق شبکه های خود کمک های شایانی به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ارائه داده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس