کاسانو: دیوید بکام مثل یک راک استار بود اما من از او خوش قیافه تر بودم؛ مشکل من و گواردیولا در رم غذاهای خوشمزه آنجا بود


کاسانو: دیوید بکام مثل یک راک استار بود اما من از او خوش قیافه تر بودم؛ مشکل من و گواردیولا در رم غذاهای خوشمزه آنجا بود

کاسانو بعد از گذشت سال های طولانی از فابیو کاپلو عذرخواهی کرد. 

طرفداری - آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق رئال مادرید، رم، میلان و اینتر در یک مصاحبه اینستاگرامی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد:

در رئال مادرید با "دون فابیو" یکی از بهترین پیش فصل های خودم را سپری کردم. 10 کیلو کم کردم و 82 کیلو شدم. او در دو بازی اول فصل مرا در ترکیب ثابت گذاشت و بعد در بازی سوم به من استراحت داد. با این حال از او عصبانی شدم...باید از کاپلو عذرخواهی کنم. با گذشت این همه سال فهمیده ام که تقصیر من بود. دیوید بکام در رئال مادرید هم تیمی ام بود و او مثل یک راک استار بود، در سراسر جهان مشهور بود اما بسیار فروتن بود. من از او خوش قیافه تر بودم، حداقل کمی...(با خنده)

برای کاسانو سخت بوده که در رم باشد و آن غذاهای خوشمزه را نخورد:

غذاهای مورد علاقه ام پاستا آلا گریشیا، کاربونارا و آماتریچیانا است. حالا می دانید چرا در رم به آن شکل بودم! گواردیولا دوست من است. در رم که بازی می کردیم، با هم خوب کنار می آمدیم و با هم وقت می گذراندیم. در یک تابستان من در موناکو برای یک تورنمنت حضور داشتم و دیدم نامم را صدا می زنند. گواردیولا بود که از من می خواست به یکی از دوستانش در مورد مشکلی که در رم برای خودمان درست کرده بودیم، صحبت کنم (خوردن غذای زیاد).

پپ بازیکن فوق العاده ای بود و حالا مربی بزرگی است. قدرت او در این است که بازیکنان بزرگ را متقاعد می کند تا به سبک فوتبال او کار کنند و او تنها مربی جهان است که کاریزمای چنین کاری را دارد.

اگر من یک روز مدیر ورزشی یک باشگاه شوم، هر کاری می کنم تا مارچلو بیلسا را به تیمم بیاورم. او در فوتبال انقلاب می کند و شخصیت بسیار بالایی دارد. دوست دارم با او کار کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...