لغو فعالیت های رمضانی انجمن اسلامی «غنا»در سایه شیوع کرونا


لغو فعالیت های رمضانی انجمن اسلامی «غنا»در سایه شیوع کرونا

رئیس انجمن اسلامی غنا گفت که همه فعالیت های مربوط به ماه مبارک رمضان و عید فطر در سال جاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « businessghana»،رئیس انجمن اسلامی «غنا» اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا تاثیرات زیادی بر روی فعالیت های اجتماعی ،اقتصادی و دینی این انجمن داشته و این فعالیت ها را کاهش داده است.

«نی اوکای آریی» در این باره گفت:ویروس کرونا بر روی «طرح اقدام» مدیران منطقه ای انجمن اسلامی غنا تاثیر گذاشته و در به نتیجه رسیدن آنها تاخیر ایجاد کرده است.

وی افزود:نشست ها و کنفرانس های انجمن اسلامی به دلیل شیوع ویروس «کوید-19» لغو شده است و این مسئله طرح های ما را تحت تاثیر قرار داده است.

به گفته رئیس انجمن اسلامی غنا همه فعالیت های مربوط به ماه مبارک رمضان و عید فطر در سال جاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین ذخیره کردن منابع مالی در این شرایط لغو شده است.

«آریی» همچنین گفت: ویروس کرونا ضربه های اقتصادی به انجمن اسلامی غنا وارد کرده که حقوق اعضای این انجمن را نیز تحت تاثیر قرار داده است اما تلاش می کنیم تا این وضعیت لطمه ای به کارکنان این مجموعه وارد نکند.

وی به اعضای این انجمن توصیه کرد تا خود را ملزم به رعایت محدودیت هایی کنند که دولت غنا و وزارت بهداشت این کشور برای مبارزه با کرونا اعمال کرده اند.

رئیس انجمن اسلامی غنا تاکید کرد که همه این دستورالعمل ها مطابق با آموزه های اسلامی است و همه افراد جامعه ملزم به رعایت آنها هستند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟