لزوم رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از سرقت در باغ های کازرون


لزوم رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از سرقت در باغ های کازرون

عبادی نژاد گفت: با توجه به حضور باغداران در باغ ها به صورت فصلی و مقطعی، فرصت برای سو استفاده و سرقت اموال در برخی از ساعات شبانه روز فراهم می شود که برای جلوگیری از این موارد، باید نکات ایمنی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد عبادی نژاد» به باغداران کازرون برای رعایت نکات ایمنی لازم برای مقابله با سرقت ها هشدار داد و گفت: با توجه به حضور باغداران در باغ ها به صورت فصلی و مقطعی، فرصت برای سو استفاده و سرقت اموال در برخی از ساعات شبانه روز فراهم می شود که برای جلوگیری از این موارد، باید نکات ایمنی رعایت شود.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: لازم است تا شهروندان در زمان های مختلف به خانه باغ ها و اموال حفاظت شده خود در باغ ها سرکشی کنند و یا آن را به نزدیکترین و مطمعن ترین افرادی که در آن محل ساکن هستند، بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را باید به پلیس 110 گزارش داد، عنوان کرد: ضرورت دارد که باغداران از دادن هرگونه اطلاعات، شامل تعداد نگهبان ها و اموال به افراد غیر اجتناب و از ورود افراد ناآشنا و غریبه به باغ خودداری کنند.

عبادی نژاد با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، اعلام کرد: صاحبان باغات، مزارع و روستائیان، دقت لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور و پمپ های آب و ... داشته باشند و این وسایل را در محلی مناسب و محصور، قرار دهند تا از سرقت محفوظ بمانند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی