کاهش 16 درصدی سرقت و افزایش 70 درصدی کشفیات سرقت در مرودشت


کاهش 16 درصدی سرقت و افزایش 70 درصدی کشفیات سرقت در مرودشت

زراعتیان گفت: وقوع سرقت در شهرستان مرودشت در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 16 درصد کاهش داشته و کشف سرقت نیز 70 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل زراعتیان» از کاهش 16 درصدی سرقت و افزایش 70 درصدی کشف سرقت در ایام نوروز خبر داد و گفت: وقوع سرقت در شهرستان مرودشت در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 16 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی مرودشت افزود: در این مدت سرقت اماکن خصوصی 29 درصد، سرقت منزل 75 درصد، سرقت خودرو 33 درصد، کیف قاپی 100 درصد، کش و روزنی 33 درصد و سرقت احشام 67 درصد کاهش داشته و کشف سرقت نیز 70 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر، عنوان کرد: کشف انواع مواد مخدر نیز در این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 72 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: هدفمند کردن واحدهای گشت، حضور پر رنگ ماموران به ویژه در مناطق جرم خیز و آلوده، فعال شدن گشت های شبانه پلیس های تخصصی، به کار گیری تمامی امکانات و توانمندی های پلیس، اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه طرح جمع آوری معتادان متجاهر، تلاش شبانه روزی کارکنان و مشارکت همگانی مردم در تولید امنیت از دلایل کاهش سرقت و افزایش کشفیات در مرودشت است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی