مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 195 نفر رسید


مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 195 نفر رسید

یزدان پناه گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز 195 نفر شامل 108 مرد و 87 زن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در نوزدهمین روز فروردین ماه در کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا روز سه شنبه ۱۹ فروردین، ۱۹۵ نفر شامل ۱۰۸ مرد و ۸۷ زن است.

وی با بیان اینکه از ۱۳۷ نمونه ارسال شده هفت مورد مثبت شناسایی شد، اظهار داشت: سه بیمار در بویراحمد، سه بیمار در چرام و یک بیمار در کهگیلویه شناسایی شده است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: با همکاری مردم خوشبختانه روند شیوع بیماری در استان به حالت ثبات درآمده و امیدواریم با تداوم همکاری ها، این روند ادامه و در نهایت سیر نزولی بیماری را شاهد باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تقدیر از حوزه بهداشت در راستای اجرای مرحله دوم غربالگری، گفت: شهروندان در اجرای این مرحله به تماس‌ های سامانه ۱۹۰و ۳۰۴۰ پاسخ داده و با ماموران بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

وی از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند، زیرا در صورتی که شهروندان فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند، تداوم بیماری در منطقه طولانی مدت خواهد بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر