48 هزار پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های خراسان رضوی توزیع شد


48 هزار پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های خراسان رضوی توزیع شد

مشهد- ایرنا- 48 هزار پرس غذای گرم و متبرک حرم مطهر رضوی از آغاز شیوع کرونا تاکنون بین بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی توزیع شده است.

نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در امور شهرستان‌ها روز سه‌شنبه در مراسم توزیع غذای گرم حرم مطهر رضوی بین بیماران بستری شده در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف بهره‌مندی بیماران و کادر پزشکی درگیر با ویروس کرونا در بیمارستان‌های مستقل شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

محمد محمودزاده افزود: این اقدام خداپسندانه از ابتدای اسفند ماه تاکنون در ۱۰ شهرستان و جامعه هدف این طرح انجام شده و تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مدیحه سرایی، پرچم گردانی، دلجویی از بیماران و خدا قوت به کادر درمانی از مهمترین برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

وی با بیان اینکه این مراسم که حال و هوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان بخشید گفت: خدام بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و مداحی وارد این بیمارستان شدند و این مراسم به صورت آنلاین در بخش‌های مختلف بیمارستان برای بیماران پخش شد.

محمودزاده این مراسم معنوی را موجب دلگرمی و شادی بیماران این بیمارستان دانست و افزود: از خداوند و حضرت امام رضا (ع) سلامتی و بهبودی بیماران را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود.

وی ادامه داد: غذای متبرک رضوی با حفظ موازین بهداشتی و با هماهنگی کارکنان بیمارستان، به آشپزخانه بیمارستان تحویل و بین پرستاران و بیماران توزیع شد.

وی گفت: در سفر به شهرستان تایباد ۴۰۰ پرس غذای گرم بین بیماران بستری شده در بیمارستان این شهر توزیع و از کادر درمانی این مرکز درمانی دلجویی شد.

این مراسم با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و برخی مسوولین ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟