قرائت غیرحضوری کنتور گاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


قرائت غیرحضوری کنتور گاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ماموران برای خواندن کنتور گاز مراجعه حضوری ندارند و مشترکین باید خود ارقام کنتور را اعلام کنند و مردم حتی الامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کنند.

سید مصطفی علوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به همین منظور دو روش الکترونیکی ارائه خدمات از راه دور برای اعلام ارقام کارکرد کنتور گاز مشترکین شامل پیامک، سامانه تلفنی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مشترکین می‌توانند پس از اعلام پیامکی شرکت گاز، از طریق سامانه‌ تلفنی گویا به شماره ۳۸۱۹۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱۹۴ برای ثبت کارکرد کنتور خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: برای حذف حضوری قرائت کنتور، در جهت رعایت موارد بهداشتی شیوع ویروس کرونا و کاهش دامنه ارتباطات، مشترکین باید با این شرکت همکاری کرده و کارکرد کنتور خود را مطابق فرمت؛ از سمت چپ (ارقام مشکی رنگ کنتور*شماره اشتراک*۳) به شماره ۳۰۰۰۳۱۹۴پیامک کنند و یا با تماس با شماره تلفن ۳۸۱۹۴ اعلام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت گاز استان اصفهان، مشترکین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام، می توانند با اداره گاز شهرستان خود تماس بگیرند و همچنین جهت ثبت شکایت به سامانه رسیدگی به شکایات (CRM) در وب سایت شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن