استراماچونی به استقلال باز می گردد؟ بررسی احتمال بازگشت آندره‌آ به ایران


استراماچونی به استقلال باز می گردد؟ بررسی احتمال بازگشت آندره‌آ به ایران

سرمربی سابق استقلال احتمال بازگشت به این تیم را رد نکرده است. نوشته استراماچونی به استقلال باز می گردد؟ بررسی احتمال بازگشت آندره‌آ به ایران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استراماچونی به استقلال باز می گردد؟ بررسی احتمال بازگشت آندره‌آ به ایران

بررسی احتمال بازگشت استراماچونی به استقلال از نظر خودش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰
استراماچونی به استقلال باز می گردد؟ بررسی احتمال بازگشت آندره‌آ به ایران

سرمربی سابق استقلال احتمال بازگشت به این تیم را رد نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال، هر از گاهی این شایعه مطرح می‌شود که ممکن است او در فصل بعد یا آینده‌ای نه چندان دور دوباره به تهران بیاید و روی نیمکت استقلال بنشیند.

این شایعه زمانی بیشتر قابل باور می‌شود که استراماچونی بعد از جدایی از استقلال، هنوز هدایت تیمی را به عهده نگرفته است.

سرمربی سابق آبی‌ها البته مدعی است که طی این مدت از تیمهای ایرانی پیشنهاد داشته اما به خاطر استقلال، به تمام آنها پاسخ منفی داده است.

آندره‌آ استراماچونی به روزنامه فرهیختگان گفت:

“بعد از جدایی‌ام از استقلال یکی دو تیم ایرانی مذاکراتی را برای نیم‌فصل دوم با مدیر برنامه‌هایم آغاز کردند، اما واقعیت این است که نمی‌خواستم در ایران به جز استقلال به تیم دیگری فکر کنم و به سرعت جواب منفی دادم. من محبت استقلالی‌ها چه در روزهای حضورم در این تیم و چه پس از این دوره را هرگز فراموش نمی‌کنم و امیدوارم دوباره یک روز بتوانم هواداران را از نزدیک ببینم”

بخش آخر جملات استراماچونی نشان می‌دهد که احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد به خصوص آنکه او در بخش دیگری از صحبتهایش گفته در دنیای مربیگری هر چیزی امکان پذیر است.

این مصاحبه یک نکته نسبتا مهم دیگر هم دارد. اینکه استرا درباره نشان دادن عدد ۴ در لایو اینستاگرامش هم توضیح داده:

” می‌دانم که عدد ۴ نماد استقلال است و هواداران تیم نسبت به این عدد علاقه خاصی دارند و من هم برای اینکه نشان بدهم هنوز استقلالی و از طرفداران این تیم هستم؛ ۴ را نشان دادم”

موانع بازگشت مرد ایتالیایی

در شرایطی که برخی از هواداران استقلال امیدوارند سرمربی اسبق اینتر را دوباره در تهران ببینند، طی یکی دو روز گذشته دو اتفاق باعث شده که بازگشت استراماچونی به استقلال، به این راحتی امکان پذیر نباشد. یکی اینکه وزارت ورزش تصمیم دارد جذب مربی و بازیکن خارجی برای دو باشگاه محبوب پایتخت را به صورت مقطعی ممنوع کند و دیگر آنکه طبق نوشته روزنامه خبرورزشی، سعادتمند به شایعات درباره قطع همکاری با مجیدی واکنش نشان داده و گفته از سرمربی تیمش حمایت خواهد کرد. حالا باید دید در ماههای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا استراماچونی که به خاطر گرفتن مطالباتش از استقلال، به فیفا شکایت کرده، دوباره در لیگ برتر مربیگری خواهد کرد یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا