رییس اتاق اصناف کرمانشاه: از بازاریان حمایت شود


رییس اتاق اصناف کرمانشاه: از بازاریان حمایت شود

کرمانشاه- ایرنا- رییس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به متضرر شدن بازاریان پس از شیوع کرونا، گفت: از اصناف و بازاریان استان که در زمینه مقابله با کرونا پیش قدم بودند، حمایت شود.

رضا سلیم ساسانی سه شنبه در نشست اعضای اتاق اصناف با استاندار کرمانشاه اظهارداشت: استان کرمانشاه در مقایسه با سایر استان ها در مهار بیماری کرونا موفق تر بوده است.
وی افزود: شیوع ویروس کرونا خسارت های بسیاری در زمینه اقتصاد به کشور وارد کرد که بیشتر از همه متوجه بازاریان شده است.
رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای اتاق اصناف لازم الاجرا است، تاکید کرد: پس از شروع بیماری کرونا اصناف و بازاریان کرمانشاه به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی محل کسب خود کردند.
سلیم ساسانی ادامه داد: از ستاد مقابله با کرونا انتظار داریم که معافیت های مالیاتی و امتیازهایی را برای بازاریان که به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی محل کسب خود کردند در نظر بگیرد و از آنان حمایت کند.
وی همچنین درخواست کرد که ۵۰ هزار عدد ماسک از محل درآمدهای آموزشی اتاق اصناف تهیه و به صورت رایگان در بین بازاریان توزیع شود.
رییس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر اینکه اصناف پرخطر کماکان اجازه فعالیت ندارند، گفت: صنوف کم‌ خطری که از روز ۲۳ فروردین ماه فعالیت اقتصادی خود را در آغاز می‌کنند باید تمام پروتکل های بهداشتی را در نظر بگیرد.
در ادامه این نشست برخی از روسای اتحادیه های صنفی به بیان مشکلات خود پس از شیوع بیماری کرونا پرداختند و خواهان حمایت‌های دولت و بخشودگی های مالیاتی شدند.
همچنین برخی از روسای اتحادیه های صنفی نسبت به فعالیت فروشگاه‌های بزرگ و تعطیلی فروشگاه های خرد اعتراض کردند و خواهان از سرگیری فعالیت فروشگاه‌های کوچک شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن