شهردار: سه میلیارد تومان برای بهسازی سایت مسکن مهر هشترود هزینه شد


شهردار: سه میلیارد تومان برای بهسازی سایت مسکن مهر هشترود هزینه شد

مراغه - ایرنا - شهردار هشترود با بیان اینکه وضعیت سایت مسکن مهر این شهر مناسب نیست گفت: تاکنون برای بهسازی این سایت سه میلیارد تومان هزینه شده است.

مهدی پورصادق روز سه شنبه در جلسه مشترک با سازمان شهرداری ها و دهیاری های آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: عوامل عمران شهرداری در جهت بهسازی محوطه سایت مسکن مهر هشترود اقدامات خوبی را انجام داده اند که با بهبود شرایط جوی این اقدامات ادامه می یابد.

وی از راه و شهرسازی خواست: به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل کند و مشکل تردد ساکنان را برطرف سازد.

رییس شورای اسلامی شهر هشترود نیز گفت: با اینکه شهرداری سایت مسکن مهر را تحویل نگرفته اما با توجه به درخواست ساکنان این شهرک، شهرداری اقدام به بهسازی محوطه سازی این شهرک کرده است اما این به معنی اتمام تعهدهای متولی بهسازی این سایت نیست.

محمد رضا قهرمانپور خاطر نشان کرد: هشترود از جمله آخرین شهرهایی است که در نوبت ساماندهی قرار گرفته اما متولی اجرای طرح که اداره راه و شهرسازی می باشد آنچنان که باید به تعهدات خود عمل نکرده است.
وی افزود: با بهسازی سایت مسکن مهر هشترود، ارزش منطقه ای این شهرک افزایش می یابد لذا باید وضعیت فعلی مسکن مهر هشترود ساماندهی شود و اداره راه و شهرسازی باید به تعهدات خود عمل کند.
یوسف ایل غمی رییس کمسیون عمران شورای شهر هشترود نیز گفت: اداره راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر وضعیت سایت مسکن مهر را تعیین تکلیف کند تا ساکنان این شهرک از بلا تکلیفی خارج شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی