دزد باغ های لواسانت شکار دوربین های مداربسته شد


دزد باغ های لواسانت شکار دوربین های مداربسته شد

حوادث رکنا: دزد باغ های لواسانات در عملیات غافلگیرانه ماموران زمینگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرگرد "حسن الهی" رئیس کلانتری 166 لواسانات گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت از اماکن خصوصی به ویژه باغ های منطقه لواسانات تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های سرقت و بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود سارق جوانی که از توابع افغان است شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی های مقام قضائی دستگیری متهم کلید زده شد.

رئیس کلانتری لواسانات ابراز داشت: مراقبت ها پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ظهر روز دوشنبه 18 فروردین ماه در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 21 قلم از اموال سرقتی کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیس تصریح کرد: متهم در اعترافاتش به 5 فقره سرقت از باغ ها در منطقه لواسانت اعتراف کرد که در همین راستا 4 تن از شاکیان شناسایی شدند.

سرگرد الهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان