تولد نوزاد سبزواری از مادر کرونایی + عکس


تولد نوزاد سبزواری از مادر کرونایی  + عکس

حوادث رکنا : نخستین نوزاد سبزواری از مادر مبتلا به کرونا متولد شد.

به گزارش رکنا ، دکتر طاها حسینی رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی گفت: با تلاش کادر درمانی بیمارستان های واسعی و شهیدان مبینی ،نخستین نوزاد سبزواری از مادر مبتلا به کرونا متولد شد.

این مادر باردار از حدود دو هفته قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان واسعی بستری بود که پس از انجام آزمایش و ابتلای قطعی به کرونا، جهت روند تکمیل درمان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

صبح 18 فروردین ماه سال جاری با شروع علائم و بررسی وضعیت عمومی مادر باردار، نوزاد پسر با وزن 3کیلو وسیصد گرم در هفته 36 بارداری به دنیا آمد.

در حال حاضر حال مادر نوزاد نیز خوب بوده و بعد از زایمان مشکلی برای هیچ کدام به وجود نیامده است و هر دو در بخش مراقبت های تحت مراقبت قرار دارند.

این نوزاد پسر در روزهایی که همه کادر درمان درگیر مقابله با بیماری کرونا هستند به دنیا آمد تا کمی از خستگی‌های کادر درمان کم شود و لبخند بر لبان آنان جاری نماید.

هم اکنون سه مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی بستری هستند و با تلاش های شبانه روزی کادر درمان در حال حاضر حال مادران باردار بستری در این بیمارستان بهبود یافته و تحت روند تکمیل درمان قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا