سرپرست امور برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش منصوب شد


تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی حسن مظاهری را به عنوان سرپرست امور برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های تربیت و یادگیری منصوب کرد.

سرپرست امور برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی حسن مظاهری را به عنوان سرپرست امور برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های تربیت و یادگیری منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حکمی حسن مظاهری را به عنوان سرپرست امور برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های تربیت و یادگیری منصوب کرد.

متن حکم علی ذوعلم خطاب به حسن مظاهری به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن مظاهری

با سلام و تحیت؛

به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد مشاور محترم پژوهش و برنامه‌ریزی رئیس سازمان، جناب عالی را که از اعضای باتجربه، متعهد و شایسته سازمان می‌باشید به عنوان سرپرست امور برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های تربیت و یادگیری منصوب می‌نمایم.

امیدوارم استقرار جناب‌عالی موجب تسریع و اتقان در اجرای آیین‌نامه حوزه‌های تربیت و یادگیری و راه‌اندازی شورای راهبری و مجامع عالی حوزه‌ها و نیز تدوین راهنمای برنامه درسی و عناصر و استانداردهای محتوایی آن و تقویت پیوندهای حوزه‌های تربیت و یادگیری با مدیریت‌های طراحی و تولید بسته‌های یادگیری و نیز برنامه‌های آن مجموعه ارزشمند گردد. ان‌شاء‌الله با کار و تلاش جهادی و هماهنگی و همکاری همه اعضای حوزه‌ها و سایر بخش‌ها و عناصر مرتبط با برنامه درسی ‏شاهد رشد و جهش دستاوردهای سازمان در این بخش باشیم.

از تلاش‌های خوب برادر گرامی جناب آقای دکتر حمید یزدانی در مدتی که با حفظ سمت عهده‌دار این مسئولیت بودند تشکر و قدردانی می‌نمایم و برای جناب‌عالی از درگاه الهی توفیق روز افزون طلب می‌کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)