ده روسی: آرژانتینی‌ها بیش از ایتالیایی‌ها روی فوتبال متعصب هستند؛ لا بومبونرا شور انگیزترین ورزشگاه جهان است


ده روسی: آرژانتینی‌ها بیش از ایتالیایی‌ها روی فوتبال متعصب هستند؛ لا بومبونرا شور انگیزترین ورزشگاه جهان است

هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا در آرژانتین حس و حال متفاوتی را تجربه کرد. 

طرفداری- دنیله ده روسی نظیر شور و شوقی را که در آرژانتین برای فوتبال دید، در ایتالیا سراغ ندارد.

به گزارش سایت گل، این فرد 36 ساله که ژانویه گذشته اعلام بازنشستگی کرد، در سال 2019 پس از جدایی از آاس رم راهی بوکا جونیورز شده بود. او قبل از فسخ قراردادش و بازگشت به ایتالیا برای بودن کنار خانواده‌اش، فقط 5 بار در سوپرلیگا برای بوکا به میدان رفت ولی بابت آن انتقال پشیمان نیست.

برای مطرح کردن احساساتی که در آن شش ماه تجربه کردم، به یک دوره کامل از قرنطینه نیاز دارم. مکان خاصی است؛ بسیار شبیه به ایتالیا است، بیش از آنچه که ما فکر می‌کنیم. شاید به خاطر این که نیمی از آن‌ها ریشه ایتالیایی دارند. از غذا و موسیقی گرفته تا فوتبال، آن‌ها با شور و شوق برای این پدیده‌ها زندگی می‌کنند. از نظر فنی و تاکتیکی می‌توانیم در مورد لیگ آن کشور صحبت کنیم ولی طی آن شش ماه حتی یک بازیکن را ندیدم که کم کاری کند و با 200 درصد تلاش وارد زمین نشود.

تجربیات ده روسی از ورزشگاه لا بومبونرا همیشه همراه او باقی می‌ماند.

کاری به گردن کلفتی درون زمین که مورد پسند من نیست ندارم بلکه زیباترین چیز در آن لیگ روی سکوها رخ می‌دهد. در آنجا گرمایی وجود دارد که دیگر در ایتالیا سراغ نداریم: یک تعصب خالص و فارغ از خود است. لا بومبونرا شور انگیزترین ورزشگاه جهان است. امیدوارم تمامی هواداران در قالب یک مسابقه بوکا، از آن بازدید کنند. با وجود این که بازی کردن من در آنجا خیلی طولانی نبود، افتخار می‌کنم که در آنجا بازی کرده‌ام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی