معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیر


معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیر

رسانه کلیک – در این مطلب نگاهی داریم به 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیر که با فضای تاریک و وهم آلود خود، ترس و دلهره را به دل مخاطب می اندازند. بدون شک طرفداران فیلم های ژانر وحشت هر سال منتظر دیدن داستان های جذاب و ترسناکی هستند که […] نوشته معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیر اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – در این مطلب نگاهی داریم به 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیر که با فضای تاریک و وهم آلود خود، ترس و دلهره را به دل مخاطب می اندازند.

بدون شک طرفداران فیلم های ژانر وحشت هر سال منتظر دیدن داستان های جذاب و ترسناکی هستند که برای مدتی هر چند کوتاه، حس هیجان و دلهره را در آن ها به وجود آورند. خوشبختانه سینمای وحشت طی سال های اخیر عملکرد موفقیت آمیزی داشته؛ به طوری که اکنون آثار ارزشمند و به یاد ماندنی بسیاری در این ژانر بر جای مانده است. در ادامه مروری داریم به 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک که طی سال های 2018 تا 2020 به اکران درآمده اند.

A Quiet Place (2018)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیرموجوداتی کور و وحشی که به صدا حساسیت دارند، در پی شکار انسان ها هستند. در این میان خانواده ای سعی می کنند تا از یکدیگر محافظت کرده و زنده بمانند. این خانواده مجبور هستند از طریق زبان اشاره با یکدیگر حرف می زنند تا مبادا هیچ صدایی، موجودات وحشی را به سوی آن ها جلب کند.

Hereditary (2018)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیربزرگ خاندان گراهام فوت می کند و آنی آماده دفن مادرش می شود. آنی با همسر اخموی خود و دو فرزند به نام پیتر و چارلی زندگی می کند. پیتر، پسری جذاب و معتاد و چارلی به عنوان دختر کوچک خانواده، از اندوه مبهمی رنج می برد و می تواند ارواح را مشاهده کند. پس از دفن مادر، به تدریج اسرار عجیبی برای اعضای خانواده رونمایی می شوند.

Midsommar (2019)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیرچند دوست از جمله یک زوج جوان تصمیم می گیرند تا به سوئد سفر کرده و از جشنواره معروف روستانی به نام میانه تابستان (Mid-Summer) دیدن کنند. اما این جشن پرسرور و مفرح، کم کم به یک رقابت خشن و عجیب و غریب در دست یک فرقه بت پرست تبدیل می شود.

Doctor Sleep (2019)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیردکتر اسلیپ را می توان ادامه فیلم معروف و ترسناک درخشش با نقش آفرینی جک نیکلسون در نظر گرفت. داستان در مورد پسر کوچک خانواده، یعنی دن تورنس بوده که به سن جوانی رسیده و با یک دختر کوچک به نام آبرا آشنا می شود که قدرت ماورایی دارد. در این میان گروهی با همین قدرت ماورایی به دنبال شکار آبرا هستند تا از قدرت او برای جاودانه ماندن استفاده کنند. بنابراین دن خود را موظف می داند تا به هر نحوی در مقابل این فرقه خبیث، از دختربچه محافظت کند.

The Lighthouse (2019)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیرداستان در دهه 90 میلادی و در کشور انگلستان اتفاق می افتد. جایی که دو نگهبان فانوس دریایی به نام های توماس و افریم باید مدت چهار هفته را در یک جزیره دور افتاده و رازآلود سپری کرده و از همه مهم تر، سلامت عقلی خود را حفظ کنند.

US (2019)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیردر حالیکه آدلاید و همسرش گیب به همراه دو فرزند خود مشغول خوشگذرانی در سفر تابستانی هستند، گیب اصرار می کند تا به خانه خود بازگردند. پس از گذران یک روز معمولی، پسر خانواده به طور موقتی گم می شود و زمانی که آن ها به منزلشان برمی گردند، با خانواده ای درست شبیه خود با هویتی متفاوت مواجه می شوند.

I See You (2019)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیرپسر بچه ای در یک شهر کوچک ناپدید می شود. در ادامه اتفاقات عجیبی برای کاراگاه پرونده و خانواده اش رخ می دهد، به خصوص زمانی که سر و کله دو غریبه مرموز پیدا می شود.

The Invisible Man (2020)

معرفی 8 مورد از بهترین فیلم های ترسناک در سال های اخیرداستان این فیلم درباره دختری به نام سیسیلیا است که پس از مرگ نامزد آزاردهنده و البته پولدار خود، یعنی آدرین، ثروت هنگفتی به وی می رسد. دختر به مرگ آدرین مظنون می شود. سپس در پی مجموعه ای از حوادث کشنده، سیسیلیا تلاش می کند تا ثابت کند که توسط فردی نامرئی مورد حمله قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس