مشکلات استون مارتین تمامی ندارد!


مشکلات استون مارتین تمامی ندارد!

سرمایه‌گذاری جدید میلیاردر کانادایی لاورنس استرول خون تازه‌ای در رگ‌های استون مارتین تزریق کرد اما به نظر می‌رسد مشکلات این شرکت هنوز تمام نشده است. اگرچه سرمایه‌ی استون مارتین افزایش 536 میلیون پوندی داشته اما هنوز هم کافی نیست که دلیل آن افزایش نگرانی‌ها درباره وضعیت مالی این برند به ویژه با شیوع ویروس کرونا … The post مشکلات استون مارتین...

سرمایه‌گذاری جدید میلیاردر کانادایی لاورنس استرول خون تازه‌ای در رگ‌های استون مارتین تزریق کرد اما به نظر می‌رسد مشکلات این شرکت هنوز تمام نشده است.

مشکلات استون مارتین تمامی ندارد!

اگرچه سرمایه‌ی استون مارتین افزایش 536 میلیون پوندی داشته اما هنوز هم کافی نیست که دلیل آن افزایش نگرانی‌ها درباره وضعیت مالی این برند به ویژه با شیوع ویروس کرونا می‌باشد.

استون مارتین گفته به خاطر مشکلاتی که این بحران بهداشتی به وجود آورده تخمین بدترین شرایط مالی و اقتصادی غیرممکن بوده و درعین‌حال ارزش سهام این شرکت نیز افت 9.3 درصدی داشته است. قیمت سهام این برند در سال جاری افت فاحش 60 درصدی را تجربه کرده و حالا 89 درصد زیر قیمتی است که اولین بار در سال 2018 و به‌صورت عمومی عرضه شده بود.

مشکلات استون مارتین تمامی ندارد!

سرمایه‌گذاری جدید در این برند بریتانیایی برای عبور از مشکلات مالی کافی بود اما بحران ویروس کرونا باعث شد همه امیدها نقش بر آب شود.

مشکلات استون مارتین تمامی ندارد!

استون مارتین قبل از سرمایه‌گذاری استرول در این شرکت گفته بود: “با توجه به مشکلات و سرمایه‌ی موجود، نظر استون مارتین این است که سرمایه کافی برای ادامه کار در 12 ماه آینده را نخواهد داشت.”

استرول به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری خود عنوان رئیس اجرایی استون مارتین را به دست آورده و گفته که این سرمایه‌گذاری باعث ایجاد پایداری ضروری در تجارت بلندمدت استون مارتین می‌شود. او اظهار داشته برنامه‌های واضحی برای رخ دادن این وضعیت دارد.

مشکلات استون مارتین تمامی ندارد!

تزریق پول کافی به استون مارتین باعث شروع تولید شاسی‌بلند DBX نیز می‌شود خودرویی که استون مارتین به موفقیت آن امید زیادی دارد. قرار است تحویل این خودرو از تابستان سال جاری میلادی شروع شود اما شاید به خاطر وضعیت کنونی این موضوع به ماه‌های آتی موکول گردد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا