تعطیلی بازار بروجن تا 23فروردین ادامه دارد


تعطیلی بازار بروجن تا 23فروردین ادامه دارد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: تعطیلی بازار این شهرستان تا شنبه 23 فروردین‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مسعود ملکی شامگاه شنبه در ششمین نشست ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و نهاد ریاست‌جمهوری همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در همین راستا بازار بروجن تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا شنبه ۲۳ فروردین‌ماه جاری تعطیل است‌ و در این مدت اصناف ضروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موظف به ارایه خدمت به مردم هستند.
ملکی یادآور شد: تردد نیروی کار اصناف و رشته‌های شغلی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان با تشخیص و تایید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بلامانع است.
ملکی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان نیازمند مشارکت و همراهی مردم در حذف ترددهای غیرضروری، رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌های بهداشتی هستیم.
به گزارش ایرنا، بیماری ویروسی کرونا به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...