بازدید نماینده سازمان بهداشت جهانی از آستان های مقدس حسینی و عباسی در کربلای معلی


بازدید نماینده  سازمان بهداشت جهانی از آستان های مقدس حسینی و عباسی در کربلای معلی

نماینده سازمان بهداشت جهانی در عراق پس از بازدید از آستان های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) در کربلای معلی، اعلام کرد: وضعیت کربلای معلی از مکان های دیگر بهتر است؛ این سازمان مبالغ هنگفتی برای کشف داروی ویروس کرونا اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، یک هیئت از سازمان بهداشت جهانی به ریاست دکتر «ادهم اسماعیل» روز گذشته( یکشنبه 17 فروردین 1399) از آستان های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) در کربلای معلی بازدید کرد.

دکتر«ادهم اسماعیل» نماینده سازمان بهداشت جهانی در عراق در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " من خوشحالم که به کربلای معلی سفر کردم و با شیخ «عبدالمهدی الکربلایی» متولی شرعی آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) دیدار کردم."

اسماعیل ادامه داد: در این دیدار به مسایل راهبردی از جمله افتتاح یک آزمایشگاه برای تحقیقات درمانی پرداخته شد.

وی افزود: وضعیت در کربلای معلی بهتر از مکان های دیگر است و از تلاش های پیشگیرانه در این شهر تشکر می کنم. همچنین به همه می گویم که هیچ هراس و نگرانی نداشته باشند، زیرا این مسئله در ابتلا به این بیماری بسیار تاثیرگذار است.

نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: همه تدابیر پیشگیرانه ای که دولت عراق اتخاذ کرده است، با هماهنگی ما بوده است. بخش درمانی در عراق نیاز به تجدید نظر مجدد در بسیاری از موارد دارد.

اسماعیل افزود: آمارهایی که خبرگزاری رویترز درباره مبتلایان به ویروس کرونا در عراق منتشر کرده است، دقیق نیست. هنگامی که ما منحی مبتلایان را مشاهده می کنیم، ممنوعیت تردد کاهش می یابد، اما باید برای سلامتی همه این ممنوعیت ادامه داشته باشد.

وی گفت: سازمان بهداشت جهانی، میلیون ها دلار برای درمان این بیماری اختصاص داده است و امید دارد که در طول شش تا نه ماه آینده داروی این بیماری کشف شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها