هدیه شعبده‌باز گلستانی به بیماران کرونایی


هدیه شعبده‌باز گلستانی به بیماران کرونایی

گرگان - ایرنا - امیرعلی افتخاری شعبده‌باز جوان گلستانی برای ایجاد نشاط بین بیماران کرونایی، پزشکان و پرستاران و ادای سهم در راه مهار این بیماری، به اجرای نمایش و هنرهای خود در چند بیمارستان‌ گلستان پرداخت.

وی از زمان شیوع کرونا به جای خانه نشینی، تلاش کرد از هنرش برای ایجاد شادی و رفع خستگی کادردرمانی بیمارستان های گلستان استفاده کند که مورد استفاده آنان نیز قرار گرفت.

افتخاری چند بار با حضور در مراکز درمانی استان مانند بیمارستان امام علی (ع) کردکوی و 5 آذر گرگان و نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا به اجرای برنامه های تردستی و شعبده‌بازی پرداخت تا خستگی را از تن کادر درمان این مراکز بیرون کرده و نشاط و شادابی را به آن ها هدیه دهد.

این شعبه باز نوجوان همچنین با راه اندازی کانالی در فضای مجازی تلاش کرد تا برخی شعبده بازی‌ها و ترفندهای آن را آموزش دهند و فرصت گذراندن بهتر اوقات فراغت را با برخی ترفندهای جذاب در اختیار خانواده ها قرار دهد.

هفته های متوالی است که تعدادی زیادی از خانوارهای گلستانی برای قطع زنجیره کرونا در خانه های خود قرنطینه شده اند و از دیگر سو در همین مدت کادر درمانی استان در شیفت های طولانی مشغول ارایه خدمت به بیماران هستند که این گونه برنامه ها می تواند موجب ایجاد نشاط در بخش زیادی از جامعه شود.

حضور طولانی مدت در محیط های بسته علاوه بر عوارض اجتماعی و فرهنگی موجب بروز برخی فشارها و استرس های روانی در بین افراد می شود که ضرورت دارد مدیران برنامه ریزی مناسبی برای پر کردن وقت فراغت و سرگرمی این افراد بیندیشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟