کمک‌های مردمی کنترل کرونا در سلسله ساماندهی می‌شوند


کمک‌های مردمی کنترل کرونا در سلسله ساماندهی می‌شوند

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: تمامی مشارکت های مردمی در خصوص کنترل کرونا، ساماندهی و در قالب قرارگاه خدمات رسانی شهید سلیمانی جمع‌آوری و توزیع می‌شوند.

شریف خسروی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی افراد و انجمن ها در شهرستان ساماندهی شده فعالیت نمی کنند لذا لازم است با توجه به بخشنامه کشوری ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری و کنترل کرونا، فعالیت تمامی افراد، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد زیر نظر قرارگاه خدمات رسانی شهید سلیمانی باشند تا امکان خدمت رسانی بهتر و شایسته تر فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول این قرارگاه تامین تجهیزات و امکانات بخش های درمانی و بیمارستان شهرستان است افزود: از انجا که هنوز به سطح پایدار و مطلوبی در کنترل ویروس در سلسله نرسیده ایم اولویت بعدی همچنان ضدعفونی و سمپاشی شهرستان با کمک شهرداران و بخشداران خواهد بود و مابقی کمک ها نیز صرف معیشت بیماران مبتلا به کرونا و نیازمندان می شود.

فرماندار سلسله ادامه داد: هم اکنون فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جانشین رییس ستاد شهرستانی مدیریت کرونا است، انجام هرگونه فعالیت و جمع آوری کمک های مردمی خارج از قرارگاه شهید سلیمانی غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده برخورد می شود.

خسروی بر لزوم تامین امنیت بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی باید با استفاده از ظرفیت روحانیون نسبت به خدمات روانشناسی و ایجاد آرامش در بیماران مبتلا به کرونا و خانواده های آنها اقدام نماید.

وی افزود: همچنین بهزیستی شهرستان موظف است نسبت به شناسایی خیران و خانواده های نیازمند برای کمک به تامین معیشت آنها اقدام نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی