15 واحد صنفی به دلیل تخطی از فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر پلمب شد


15 واحد صنفی به دلیل تخطی از فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر پلمب شد

تهران- ایرنا- فرماندار اسلامشهر گفت: 15 واحد صنفی عرضه کننده کالاهای غیرضروری در این شهرستان روز گذشته (شنبه 16 فروردین ماه) به دلیل تخطی از دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و آغاز فعالیت خود به مدت یکماه پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر مسعود مرسلپور عصر یکشنبه، بر ضرورت اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: تعطیلی واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای غیرضرور مشکلاتی برای کسبه و اصناف ایجاد کرده که تمامی این مشکلات قابل حل نیست و شیوع ویروس کرونا اقتصاد تمامی کشورها را تحت الشعاع قرار داده است.

مرسلپور تصریح کرد: ستاد ملی و ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در راستای ارائه تسهیلات بانکی و برخی تمهیدات مالیاتی از جمله تعویق بدهی‌های قطعی مالیاتی و تمدید مهلت استفاده از بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی برای اصناف و تولیدکنندگان مصوب کرده را پیگیری و اجرایی می‌کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت ابتلا قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ آزمایش از ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (۱۷ فروردین) تعداد ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۲۲۶ مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: ۴۰۵۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وضعیت خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403