استاندار تهران: مصرف بنزین ٤٢ درصد کاهش یافت


استاندار تهران: مصرف بنزین ٤٢ درصد کاهش یافت

تهران- ایرنا- استاندار تهران اعلام کرد: مصرف بنزین با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ٤٢ درصد کاهش یافت.

به گزارش شامگاه یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی گفت: ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان با ۷۰۰ نیرو در سه شیفت کنترل می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای فاصله گذاری اجتماعی تاکنون نیز ۴۵ هزار و ۳۳۶ بازدید و نظارت از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اماکن مختلف صورت گرفته است.

محسنی بندپی اضافه کرد: تاکنون ١٠٩ بازدید توسط فرماندهی انتظامی شرق استان و دو هزارو ٤١٨ بازدید توسط فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و در مجموع ۴۷ هزار و ۸۶۳ بازدید و نظارت از اماکن مختلف استان به عمل آمده است.

استاندار تهران همچنین گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۱۶ فروردین یکهزار و ٤٨ واحد صنفی در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۷۳ صنف در حوزه شرق استان و ۷۶۵ واحد صنفی در حوزه غرب استان و در مجموع یکهزار و ٨٨٦ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ آزمایش از ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (۱۷ فروردین) تعداد ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۲۲۶ مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: ۴۰۵۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وضعیت خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج