فراخوان استعدادیابی سرود ویژه جوانان شهرستان جیرفت 


فراخوان استعدادیابی سرود ویژه جوانان شهرستان جیرفت 

ایمان عباس زاده گفت: با همکاری کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت، به منظور استعدادیابی سرود ویژه جوانان شهرستان جیرفت فراخوان داده شده است.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با همکاری کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت، به منظور استعدادیابی سرود ویژه جوانان شهرستان جیرفت، از طریق پیام رسان های سروش به شماره 09366079204 و واتس آپ به شماره 09366079204 فراخوان داده شده است.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت افزود: در این طرح جوانان بین سنین ۱۹ تا ۲۶ می توانند ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: پس به حد نصاب رسیدن ثبت نام کنندگان، از طریق فضای مجازی سرودی را در قالب فایل صوتی برای آنها ارسال می کنیم که باید مانند آن سرود را خوانده و سپس صدای ضبط شده خود را برای ما ارسال کنند.

عباس زاده اضافه کرد: آثار رسیده، پس از بررسی داوری شده و نفرات برتر مشخص می شوند، بعد از استعداد یابی کار تمرین سرودهایی در وصف ائمه اطهار علیهم السلام را آغاز خواهیم کرد.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار عنوان کرد: این طرح با هدف انجام کار فرهنگی در سطح شهرستان جیرفت و به منظور جذب جوانان و نوجوانان برای راه اندازی گروه های سرود اجرا می شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی گروه سرود شهید پایدار، تجربه موفقی بود و تاکنون نوجوانان گروه سرود در بسیاری از مسابقات استانی و کشوری حضور یافته و موفقیت هایی نیز کسب کرده اند، همین امر موجب شد برای راه اندازی گروه های سرود جوانان اقدام کنم.

عباس زاده با بیان این مطلب که از دوران کودکی و نوجوانی در فعالیت های مسجد حضور داشته است، عنوان کرد: قریب ۱۲ سال است که عضو کانون ولایت مسجدالرسول هستم و بر حسب علاقه فراوانی که به سرود داشتم در دوران ابتدایی به عنوان تک خوان گروه سرود مدرسه فعالیتم را شروع کردم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار ادامه داد: تاکنون در رشته های سرود، مداحی و نوحه خوانی، اذان و مکبری و تفسیر قرآن کریم رتبه های شهرستانی، استانی و کشوری را کسب کرده ام.


وی با بیان این مطلب که اولین و آخرین هدفم اجرا در محضر رهبری است، اظهار کرد: همواره آرزو داشته ام گروه سرودی راه اندازی کرده و آنچنان این گروه سرود پیشرفت کند تا عاقبت روزی توفیق اجرا در محضر حضرت آقا نصیبمان شود.

عباس زاده افزود: به لطف خداوند تاکنون گروه سرود شهید پایدار موفقیت های چشمگیری از جمله اجرا در صحن های مطهر رضوی داشته است و امیدوارم روزی برسد که بتوانیم در محضر رهبری سرود اجرا کنیم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار ادامه داد: از آنجایی که شب و روز به فکر دستیابی به این آرزو هستم، ظرف ۳ ماه اخیر قریب ۵ بار خواب اجرا در محضر حضرت آقا را دیده ام.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا