دانلود فیلم نسترن های وحشی

دانلود فیلم نسترن های وحشی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، درام
زبانفارسی
سال انتشار1396
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان83 دقیقه
کارگردانرهبر قنبری

بازیگران :

نگین غفاری، داوود رضایی، پدرام پورعباسی، حسام شجاعی، مهران کرمی، لیلا شعبانی، افضل پزشک، عاطفه صرفه جو، محمد رسول رازقی، نگار شاه کرمی

خلاصه داستان :

موضوع این فیلم درباره ی معلمی در یکی از مدرسه های کوهستانی می باشد. مدرسه کوهستانی تعداد دانش آموزانش به حد نصاب نمی رسد و به زودی تعطیل خواهد شد. معلم این مدرسه تلاش دارد تا مانع تعطیلی مدرسه شود به همین خاطر به دنبال 20 دانش آموز غایب راهی مسیر های مختلف کوهستان می شود تا دانش آموزان خود را بیابد ولی خودش دچار یک بیماری سخت می شود و در غیاب او یکی از دانش آموزان کلاس را می گرداند…

معرفی فیلم نسترن های وحشی

دانلود فیلم ایرانی نسترن های وحشی : “نسترن های وحشی” فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی رهبر قنبری، محصول سال 1396 می باشد.

فیلم “نسترن های وحشی” یک ملودرام اجتماعی با موضوع کودک و نوجوان است که در آن مسائلی مربوط به معلمان و واقعیت هایی درباره موقعیت آموزش و تربیت بخشی، که کمتر تاکنون در سینمای ایران به آن ها پرداخته شده، بیان می شود.

لوکیشن اصلی فیلمبرداری این فیلم ارتفاعات رضوانشهر استان گیلان بوده است که با توجه به شرایط جوی و نیاز به فیلمبرداری صحنه های برفی و بارانی، فیلمبرداری این فیلم با مشکلات عدیده ای همراه بوده است.

داود رضایی، نگین غفاری، پدرام پورعباسی، لیلا شعبانی و حسام شجاعی بازیگران اصلی فیلم “نسترن های وحشی” می باشند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در کنار آن ها نگار شاه کرمی، عاطفه صرفه جو، افضل پزشک، محمد رسول رازقی، مهران کرمی، به همراه دانش آموزان دوره متوسطه و دوره ابتدایی مدارس روستای کوهستانی ارده رضوانشهر از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی به حساب می آیند.

رهبر قنبری کارگردان فیلم در مورد نقش اصلی این فیلم این چنین گفته است که: نوجوانی که در این فیلم نقش بسیار شور انگیزی دارد، در واقع نوجوان نمی ماند و به خاطر شرایط و اتفاقاتی که برایش می‌افتد به کار هایی بزرگ تر از سنش دست می‌ زند. این نقش به دیگر کودکان نشان می‌ دهد که مانند پسر بچه‌ ای که من در ذهنم خلقش کرده‌ ام فکر کنند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی”نسترن های وحشی” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم نسترن های وحشیدانلود فیلم نسترن های وحشی

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی نسترن های وحشی

کارگردان، نویسنده: رهبر قنبری، تهیه کننده: رهبر قنبری، مدیر فیلمبرداری: فرهاد شیردل، سرپرست تدوین: مهران کرمی، صدابردار: محمد حبیبی، دستیار صدا: محسن رفیعی، موسیقی: محمد میرزمانی، مدیر تولید: محمدرضا شرف الدین، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رحمت حیدری، طراح گریم: امیر صفادل، مجری گریم: مرضیه رهنما، طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق، مدیر تولید: محمدرضا شرف الدین، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر صحنه: حسین نیک پور، دستیار دوم کارگردان: نیما سبزی، مدیر تدارکات: امیر هوشنگ فراهانیان، عکاس: آرزو اتحاد، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی

5 / 5 ( 1 vote )