طرح آموزشی پیشگیری از کرونا در همایش فرهنگی القمر


طرح آموزشی پیشگیری از کرونا در همایش فرهنگی القمر

این فعالیت در ضمن بسته تدابیر اتخاذ شده توسط آستان قدس عباسی برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه گیر درج می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز همایش فرهنگی القمر وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی اجرای یک برنامه آگاهی بخشی گسترده جهت معرفی خطرات ویروس کرونا، راه های پیشگیری از آن و همچنین کمک به فعال کردن همبستگی اجتماعی در این شرایط بحرانی کشور را آغاز کرده است.

این فعالیت در ضمن بسته تدابیر اتخاذ شده توسط آستان قدس عباسی برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه گیر درج می شود. جنبه آموزشی به دلیل اینکه یکی از مهمترین عوامل مقابله با همه گیری این بیماری به شمار می رود مورد توجه قرار گرفته است.

حارث الداحی، مسئول این مرکز در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل درباره این فعالیت گفت: کار اساسی مرکز ما این است که چگونه یک پایگاه فرهنگی و فکری مستحکمى را برای گروههای هدف تشکیل دهد تا در افزایش بار معرفتی آنها سهیم باشد. با توجه به شرایط فوق العاده کشور، ضروری است همگان برای مقابله با خطرات کرونا در کنار هم بایستند. ما یک پویش گسترده را بنا به درخواست مرجعیت عالی دینی و دستورات آستان قدس عباسی آغاز کردیم.

وی افزود: پرسنل ما پس از تصویب برنامه و گنجاندن آن در دستور کار مرکز برای سال 2020 با برادران جوان شرکت کننده در این طرح درباره یکسرى فعالیتها هماهنگی انجام دادند.

بسیاری از راهکارهای مفید و ضروری دیگر برای مقابله با بحران فعلی و تحولات پیش بینی شده که این پیشنهادات به دلیل متمایز بودن با ویژگی واقع گرایى، سهولت و علمی بودن با واکنش بسیار خوبی روبه رو شده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق