دانلود فیلم مردی بدون سایه

دانلود فیلم مردی بدون سایه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb4.3
ژانرملودرام اجتماعی
زبانفارسی
رده سنی12+
روز انتشار27 شهریور
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
فروش گیشه1,302,410,000
کارگردانعلیرضا رئیسیان

بازیگران :

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته آ سیروس، آزاده اسماعیل خانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، حسام نورانی، عاطفه للهی، النا مارتینز، رافائل چاوز مادرا، رافائل چاوز مادرا

خلاصه داستان :

در خلاصه این فیلم آمده است که: شخصی به نام ماهان کوشیار (علی مصفا) مستند ساز است و برای مجموعه سینمایی کار می کند. آخرین مستندش در مورد مردی است که با شک به همسرش دست به قتل او می زند. این روند مستند در زندگی خود ماهان کوشیار اثر می گذارد. همسرش سایه (لیلا حاتمی) دانشجوی مقطع دکتری در شرکتی استخدام می شود و همراه مدیر عامل شرکت فواد رشت آرا (امیر آقایی) به اسپانیا می رود. در زمان نبودش ماهان در کیف همسرش هدیه ایی پیدا میکند که باعث بوجود آمدن شک هایی در او می شود. پس از بازگشت سایه از اسپانیا همانند مستندش همسرش سایه را به قتل می رساند، که برای اینکه چرا ماهان علت دریافت هدیه را نپرسیده است و … انتقاداتی پیش آمده است.

معرفی فیلم مردی بدون سایه

دانلود فیلم ایرانی مردی بدون سایه : “مردی بدون سایه” فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان محصول سال 1397 می باشد. فیلمنامه ی این فیلم نیز برداشتی آزاد از (زنِ پارسا) الهی نامه عطاری نیشابوری بوده است که برای تکمیل ادامه فیلمنامه نیز از طرح مهدی سجاده چی و مریم شبانی کمک گرفته شده است.

“مردی بدون سایه” نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در شهریور سال ۱۳۹۸ در سینما های سراسر کشور به اکران عمومی رسید.

فیلم سینمایی “مردی بدون سایه” سومین فیلم از سه‌ گانه علیرضا رئیسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی” و “دوران عاشقی” می باشد که یک عاشقانه رمزآلود است و به روابط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

این فیلم با صحنه‌ ای بسیار خشن و تکان دهنده شروع می‌شود و داستان اصلی فیلم به مسئله‌ ی بسیار جذاب سوء ظن می پردازد. همچنین در این فیلم به موضوع خیانت نیز پرداخته شده است که البته خشونت در این فیلم، خشونت خانوادگی و قتل‌ های ناموسی می باشد که موضوع بسیاری از فیلم‌ های ایرانی در تاریخ سینمای ایران بوده است.

“مردی بدون سایه” در 35 لوکیشن مختلف در دو کشور ایران و اسپانیا و چهار شهر فیلم برداری شده است، در شهر های مالاکا، ماربیا و الخزیرا 10 لوکیشن به ثبت رسیده است که در این سکانس ها بازیگران ایرانی و اسپانیای در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

در این فیلم علی مصفا و لیلا حاتمی به عنوان بازیگران نقش اصلی فیلم به ترتیب در نقش های ماهان کوشان و سایه همسر ماهان کوشان به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین امیر آقایی نیز در این فیلم در نقش فواد بازی کرده است و از دیگر بازیگران شاخص و اصلی این فیلم می توان به فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، سیامک اطلسی و نسیم ادبی اشاره کرد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “مردی بدون سایه” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم مردی بدون سایهدانلود فیلم مردی بدون سایه

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی مردی بدون سایه

کارگردان، نویسنده، تهیه کننده: علیرضا رئیسیان، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر فیلم برداری: مسعود سلامی، دستیار اول فیلم برداری: رخ افروز، دستیاران گروه فیلم برداری: فرانک کیان، سینا علیپور، علی رضا مجیری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، موسیقی: ستار اورکی، دستیار صدا: نیما عزت، سرپرست تدوین: هایده صفی یاری، مدیر صحنه: فرامرز کرامتی، دستیار صحنه: وهاب یحیی زاده، مدیر تولید: محمد یمینی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان، مدیر روابط عمومی: امید عشیری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: سعید دلیریان، عکس: امیرحسین شجاعی، نور: حامد اوتادی، اجرای چهره پردازی: مرتضی کهزادی، محبوبه تاتلاری، سروش عباسی، دستیار لباس: نسرین لطیفی، فیلم بردار پشت صحنه: هلیا کریمی، توزیع کننده: فیلمیران

5 / 5 ( 7 votes )