امام جمعه یزد: آمریکا تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارد


امام جمعه یزد: آمریکا تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسوولان آمریکا توان تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارند و به رغم تحریم و فشارهای اقتصادی در رسیدن به اهداف خود متحمل شکست شدند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مسوولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در طول سال‌های گذشته به ویژه در چند سال اخیر، توطئه‌ها و فشارهای دشمنان خیلی بود و آزارهای بسیاری را به مردم ایران تحمیل کردند.
به گزارش عصر شنبه دفتر امام جمعه یزد، وی ادامه داد: مردم ایران در مقابل این فشارها ایستادگی و سختکوشی کرد و در کنار تدابیر مقام معظم رهبری و کمک‌های خداوند متعال به پیش رفت و جمهوری اسلامی روی پای خود ایستاد و در تمام زمینه‌ها به موفقیت رسیده است.

امام جمعه یزد به حوادث مختلف در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: حوادث زیادی از جمله سیل‌ها و زلزله‌ها در کشور رخ داده که با کمک مردم، ارگان‌ها و نیروهای نظامی این مشکلات در حال آسان شدن است.
ناصری اظهار کرد: در ارتباط با بودجه‌های دارو نیز استکبارجهانی در حال دشمنی است و از این حرکت جلوگیری می‌کند اما تمام مردم و ارگان‌ها به میدان آمدند و در حال کار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: کارخانه‌هایی از سوی برخی افراد دست‌نشانده به صورت توطئه‌وار و برای افزایش مشکلات کشور تعطیل شده بود که با تیزبینی بازگشایی و به چرخه تولید بازگشت و تمام کارشکنی‌هایی که در حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی صورت می‌گرفت با تدابیر مناسب تمام شد و یا در حال پایان هستند.
ناصری گفت: تمام این موفقیت‌ها سبب شده که دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار عصبانی باشد به ویژه در موضوع کرونا که همه مردم، مسوولان، پزشکان و پرستاران پای کار آمدند و برای شکست این ویروس تلاش کردند.

وی اظهار کرد: استکبار حتی برخی از اقلام پزشکی که برای درمان بیماران نیاز است را به ایران نداد و خصلت و خوی حیوانی خود را به خوبی در این عرصه نشان دادند و همچنان عصبانی است.
وی با قدردانی از تلاش کادر پزشکی، مردم و مسوولان گفت: در این ایام که دشمن سعی بر کارشکنی در راه درمان بیماران مبتلا به کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری دارد، تمام کادر درمانی با جدیت در تلاش هستند و مردم حتی خانه‌های خود را در اختیار افراد قرار دادند تا به تولید ماسک و دستکش بپردازند.
امام جمعه یزد با بیان اینکه یکی از نهادهایی که در این سال‌ها خدمات بسیاری به کشور کرده، ستاد اجرایی فرمان امام است افزود: در این عرصه خیلی از کارخانه‌ها را دشمنان با کارشکنی یا تحریک صاحبان آنها تعطیل کردند اما با تلاش این ستاد ، کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشت و اشتغال‌ها دوباره جان گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها موانع بسیار زیادی جلوی راه ملت ایران قرار دادند تصریح کرد: مردم ایران با اتحاد، یگانگی و همبستگی و حرکت های جهادی، صبر، مقاومت و تلاش این راه را رفته است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول